PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2017. december 3., vasárnap

XI. Tímár-Exner-Maver Kupa

Eljött az év utolsó ranglista versenye is, aminek a Velencei-tó adott helyet, szokás szerint.

Amit tudni kell a versenyről, a pályáról: Az ifik a pálya elején ülnek le, ott pedig nagyon nehezen áll ki a padkára a keszeg - amiből a súlyt össze kell gyűjteni.
Sok esetben a küsz is lehet megoldás, már amennyiben ott van a horgászhelyen.

Az edzésnapok alatt arra jutottam, hogy a snecizés nem ad annyi halat, mint a matchbotos peca. A rakó igazából csak tartalékként jött szóba, de ha minden kötél szakad, nem kizárt, hogy ott kell halat fogni. Az etetőanyag speciálisan ide készült Tímár-féle  " Velence" keverék.
Csali pedig szúnyog, valamint szúnyog megy majd be földbe bekeverve is.

Szerdán és csütörtökön edzettem a pályán, a matchbotos pecám messze nem volt tökéletes . . .
A snecizést összeraktam, de mint azt írtam, azzal nem hiszem, hogy elől lehetne végezni. Csütörtökön már lent volt jó pár srác és látszott, hogy ütemre fogják a keszeget, nekem is ezen a vonalon kell haladnom.

Eljött a péntek, mindjárt sorsoltam is egy jó gyatrát . . ha jövőre egy kicsit, de tényleg csak egy kicsit szerencsésebb lesz a kezem, akkor simán több helyet előre tudok lépni. Idén rosszabbnál, rosszabb helyekre sorsoltam be magam, mindjárt hátránnyal kezdtem minden versenyt.

E47-es hely . . na mindegy, innen kell ma halat fogni.

A verseny néhány órája pikk-pakk elröpült: távirati stílusban: béna voltam. nem ment a matchezés. rakón talán több halam volt, mint bentről. 9. lettem . . . kb az első nap elbaltáztam, hogy az év végi értékelésben a legjobb 10-be kerüljek. Nagyon csalódott voltam, mert nem láttam másnap ebből hogyan tudok kikecmeregni. Szinte semmire nem volt elég a 3670g-os fogásom.

Változtattunk szombatra a föld összeállításán, a sorslás megint parádés lett, mondanom sem kell : E48, a tegnapi helyem mellett egy hellyel. Ehh.  .nem is mondok semmit.
Szóval gondoltam mindent egy lapra teszek fel, építettem rakóstávra is egy etetést, mert a benti távon megint szenvedtem. Rakósbottal fogtam is halat, de max arra volt elég, hogy ne maradjak le még jobban :( Gyengeeeeeeeeee !!!  A mérlegelésig küzdöttem, de tudtam ez a hajó elúszott.

3690g. Úgy néz ki ezen a hétvégén ennyire voltam jó, illetve inkább rossz. 8. hely . .  bukó.

Apa nagy számolásban volt, az összetett 10. hely sajnos kevés . . .2 rohadt pontot kellett volna még szereznem az év során és akkor bent vagyok a 10-ben.

Rettentően csalódott voltam . .  igazából amikor átbeszéltük Apával, arra jutottunk, hogy nem sok versenyt toltam el az évben, csak kb. mindet, A Máriafürdő kivétel volt.
Pontot kellett volna szereznem Maty-éren, az OB-n, itt meg pár ponttal többet mondjuk és simán lehetett volna 6-7 hely az összetettben.
Jövőre meglesz . . tuti meglesz !

Ezzel a gyengécske eredménnyel búcsúzom el az év ranglista versenyeitől, talán még egy versenyem lesz ősszel, talán kettő.

2017.09.01.-02.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése