PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2016. december 26., hétfő

Egyszer volt, hol nem volt . .Az első Horgászshow-m

Október 14-15-16

Őszi Horgászshow

Ja, elnézést, hogy ilyen sokára született meg ez a poszt, de kicsit sűrű volt az év utolsó része.

Gyorsan belevágok. Apa már korábban beszélt Tamással /Pgr-Fishing, Garbolino képviselet/, hogy ha lehet akkor szívesen csatlakoznék a kiállítócsapathoz.

Volt sok érdeklődő
Tamás le is csapott a felajánlásra és ennek megfelelően már csütörtökön suli után a Syma Csarnoknál voltam és kezdődött a cuccok kipakolása. Tudtam, hogy ez lesz a kevésbé izgi rész - az elpakolás lesz a másik - de ez is része egy kiállításnak.

Estére végeztünk is, a stand rajtra készen állt. Pénteken ugyan az iskola miatt nyitásra nem tudtam ott lenni, de délután már én is kint voltam.
Nézem a Mestert és tanulok Tőle :)
Számomra egy nagy nehézség volt : embereket megszólítani, odalépni hozzájuk. Mondjuk pénteken erre alig volt lehetősség. A látogatók nagy részét a csapat többi tagja "kezelte", akik nagyon profi és nagyon jó fej társaság voltak.





Dobozolás
Szombaton már reggel ott voltam és bár ez egy "ledolgozós" szombat volt, sokkal többen jöttek ki, mint pénteken. Igyekeztem hasznos tag lenni, ezt a napot már sokkal jobban élveztem.
Szűcs Lacival nagyon jól összehaverkodtam, megegyeztünk abban, hogy lesz még közös peca, ha nem idén, akkor jövőre !
A csúcs a vasárnap volt, itt már sikerélmény is akadt, mármint eladás. Szita, spiccbot, vödör

Bemutattam egy csomó botot, kellett pár nap míg magabiztosan kezdtem mozogni a cuccok között.

A zárás után jött az elpakolás, volt mit leszerelni, elcsomagolni.

Azt kell mondjam, a pár nap alatt kellemesen elfáradtam, de megérte, mert jó volt részese lenni a kitelepülésnek :)

Köszönöm Tamás, köszi srácok !

2016.10.14.-16.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése