PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2016. december 28., szerda

Az év utolsó versenye - Ordas-tavak

Az év végére terveztünk Apával pár versenyt, de az ő elfoglaltsága miatt kimaradtak a Maty-éri versenyek.
Kárpótlásul egy kisebb megmérettetésre ugrottunk be, Sződön.

A versenyt Trieb Lajos hirdette meg, vele beszéltünk telefonon, jelezve szándékunkat.

Nevezés előtt szóltunk Antinak is / Dobi Antal, csapattársam / , hátha érdekelné őt is. Így fordulhatott elő, hogy ő előbb benevezett, mint én :)

A versenyszabályzat úszós technikát szabott meg, ezért én főleg rakós vonalra készültem. Az Öreg tavat már jól ismertem, emiatt matchbotot nem is vittem magammal, bár Apa erősködött. .
A sorsolásnál kiderült, hogy csak neki lett igaza : másik tavon rendezték a versenyt !
A hangulat jó volt, hal nélkül is
Ez mondjuk még nem lett volna baj,de a verseny végére  - így utólag visszagondolva - csak jó lett volna egy matchbot, de mindegy . .

Szóval, gyors sorsolás - húztam egy szektorszélét ! Akkor még nem tudtam, hogy a rosszabbik szélét, de kicsit nyugodtabban vágtam neki a versenynek. Gyors kipakolás, villám mélységmérés és már jött is az etetés. Dudaszóra éppen készen lettem.
Lajos pont mellém sorsolt, klassz . .  Valaki aki ennyire ismeri a tavat, pont mellém sorsol :) Ez az én formám :)

 Mondjuk amíg fel nem jött a nap, olyan hideg volt, de olyan . . Ha még legalább hal lett volna .

Így aztán ültem ott órákon keresztül mozdítás nélkül. Mint oly sok versenyzőtársam.

Kifejezetten halmentes versenye csöppentem . .  Jellemző, hogy a verseny alatt a 2 szektorban fogtak összesen 9 halat, a szektorelsők 2-2t. A nullázást végül az utolsó órában kerültem el, egy árva keszegecskével - juhhhééé :(

Anti megúszta hal nélkül a versenyt, pedig ő megpróbált már mindent. Csaliban, mélységben, variált ő is jó sokat.

Sajnálom, hogy így alakult az év vége, de a korábbi versenyek azért bőven adtak sikerélményt.
Jövőre pedig még ügyesebb szeretnék lenni, gyakorolni sokat és még többet :)

2016.10.22.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése