PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2017. november 4., szombat

Garden Lake és a kárászok

A Tímár Kupa előtt még egy tét nélküli peca összejött, Apával kinéztünk Gyálra, a Garden Lake tóra.
Azt tudtuk, hogy sok kárász van, az sanszos volt, hogy megnehezítik a pontyozást.

Igazi kánikulai napot fogtunk ki, a peca elején - kb 1,5 óra után - eldőlt, hogy ma nem fogok pontyot, tehát jöhet egy jó kárászozás !

Ehhez nem kellet a bot teljes hosszban, horgásztam egy ideig 9 méteres hosszban, aztán váltottam minirakóra. Dőlt a kárász a horogra : 3 csonti, 2 csonti, igazán nem számított, szinte betolásra halam volt.
Apa néha beült az állásomba - amikor pihentem, mert tényleg pokoli időnk volt - néha dobálta a pickert. Ő is kárászokkal gazdagodott, pár keszeg is horogra akadt neki. Szép vörösszárnyú keszegek laknak ám a tóban !

A halőrtől engedélyt kértem, hogy egy terítékfotóra összegyűjthessem a halaimat, nagyon korrektül álltak a kérésemhez. Ez egyébként igaz a helyválasztásban is. Ugyan nem volt foglalt helyünk, mégis sikerült egy jó rakósbotos helyre telepednünk. Peca közben is meglátogatott minket a fiatalember, jót beszélgettünk.

Ui. Akkor még nem tudtam, hogy egyike voltam azoknak, akik még tudtak ott horgászni, a tó azóta zárva van . . .
https://www.facebook.com/GardenLakeSporthorgaszto/photos/a.1414884485444857.1073741829.1413317815601524/1951115525155081/?type=3&theater

Most már tényleg a Velencei-tó lesz a következő állomás, de jó lenne ha sikerülne valami jobb eredményt elérni.

Ami még újdonság, változás, hogy augusztus óta készítem a Garbolino Hungary kép és videóanyagait, kezelem a Facebook oldalát. Ezzel is próbálom meghálálni azt a sok segítséget, amit a francia cég magyarországi márkaképviseletétől, konkrétabban Kovács Tamástól kaptam az elmúlt másfél évben. Hajrá Garbolino ! :)

2017.08.26.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése