2017. október 29., vasárnap

Gyömrő - baráti peca

A horgásztáborban ott volt Toncsi is / Cserna Anti / , akivel konkrétan szétröhögtük az egész hetet.
A tábor zárásakor beszéltük meg, hogy összehozhatnánk egy hétközi pecát náluk, a Gyömrő tavon.
Szüleink egyeztettek még róla pár szóban és csütörtökön ott álltunk a víz partján.
Apa a kipakolás után otthagyott engem, Anti édesapja is ment tenni venni - bár ő azért ott volt a tó körül, pecázott is, fogott is halat.
Én és Toncsi pedig nekiestünk a tó halainak kifogásához. Meg minden máshoz is :)
Dobáltunk mindenféle bottal, horgásztunk mindenféle távra, igazi örömpeca volt :)
Csúzliztunk gumiszakadásig, volt ott minden. Igazi csoda volt ennyi fontos teendőnk között még halat is tudtunk fogni !
Valamikor 4 óra után bukkant fel ismét Apa, dobott még párat a feederrel, mondjuk halat speciel nem fogott. Klassz nap volt nagyon, tét nélküli peca egész nap, jó társaságban, poén poén hátán.
A versenypályán persze ellenfelek vagyunk, de olyan helyzetből egy évben van talán 5-6. Ilyen alkalmakból kellene több, mert  . .   mert ez tényleg tök jó volt.
Köszönöm szépen a lehetőséget Toncsi, és Toncsi Apuka !

Pár nap és jön amiről beszéltem : Velencén szembenézünk, mint ellenfelek !