PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2018. január 28., vasárnap

Duna Relax Wellness Kupa horgászverseny Ráckeve

Lassan utolérem az év végi horgászataimat a leírásokban, így érkeztem el oda, hogy megemlékezzek az egyik kedvenc versenyemről.
Nem ranglista verseny, de a profi versenyek után jólesik mindig ide eljönni és egy pörgős pecával eltölteni a horgászórákat.
Tavaly már kiismertem a pályát, tudtam, hogy mivel lehet eredményesnek lenni. Gyors rakósbotos peca, keszegek a célhalak, ha lehet akkor próbálni a nagyobbakból fogdosni.
Etetőanyagom is keszeges volt, földes szúnyoggal kiegészítve azt. A csali is szúnyog volt, néha próbáltam mellé pinkit tenni, nagy változást nem hozott.
Az időjárás elég vegyes volt: hol szemből fújt a szél, ezzel az ernyőm alá verte az esőt, hol sütött a nap - összességében azért jó horgászidő volt.
A verseny 8-kor kezdődött, túl sok idő nem volt a felkészülésre, de Apa már rutinos :)
Az etetőanyag már a sorsolásra készen volt, igazán azzal ment több idő, hogy a keskeny stégemen valahogy kialakítsak egy rakós állást. Ehhez a kikötött csónakot is igénybe kellett vennem, de megoldottam.
 A peca jól indult, elmondhatom, hogy üresjárat szinte nem is volt benne. Ami dühített / Apát meg főleg / az pár "bátran" kiemelt keszegem volt, amit szákolnom kellett volna . .
Legközelebb kétszer is meggondolom, hogy mikor nyúljak a szákért.
Az ifjúsági kategória eredményét a pár elvesztett hal nem befolyásolta, de én már tavaly is jobb akartam lenni a legjobb felnőttnél. Sajnos ott már hiányzott az a pár hal, kb 700gr-al fogott többet a legeredményesebb felnőtt, mint én.
5190 gr hallal zártam a versenyt, kellőképpen elfáradva álltam fel a ládámról.
Az elpakolás majdnem olyan gyorsan ment, mint az építkezés. Eredményhirdetésig még egy finom hekk is belefért a piacsoron.
A díjat átvéve szembesültem azzal, hogy idén emelte a tétet a felajánló Duna Relax Wellness Hotel, és 2 naposra "hízott" a nyereményem :) Ennek nagyon örültem, mert Apáéknak fogom úgyis adni és megérdemelnek egy plusz napot :)

2017.09.17.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése