PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2017. május 30., kedd

2017. évi RDHSZ Szövetségi Egyéni bajnokság

Eljött az év utolsó versenye itt a RDHSZ keretein belül. Ez mondjuk így nem teljesen igaz, de én több versenyen már nem veszek részt. Főleg feeder versenyek jönnek ezután, illetve ahová be tudnék szállni az egybeesik más versenyeimmel.
Szóval, megint a dömsödi csatorna . . . 1 év alatt nem igazán sikerült megbarátkoznom vele, igazán itt volt az ideje, hogy valami normális eredményt érjek el a pályán.
Apával sokat agyaltunk, mit kellene csinálni, kikértük nálam tapasztaltabb versenyzők véleményét.
Elsősorban Schmidt Attilát illeti köszönet, akivel Apa töviről-hegyire átrágta a taktikát.
A taktikát, ami kockázatos, de ha működik, akkor esély nyílik a győzelemre.
Így utólag visszagondolva, ha lenne egy időgépem szerintem ismét ezt csináltam volna. Lehet ez kicsit furcsán hangzik, ha majd az eredményt meglátjátok. De ne szaladjunk ennyire előre.
A múlt heti csapatverseny alapján tudtam / vagy inkább sejtettem, de nagyon / , hogy Cserna Anti mit fog csinálni. Snecizni fog, jól is csinálja, azzal elég biztos súlyt lehet gyűjteni.
Ehhez mondjuk kell, hogy legyen előtte sneci. Norbi valószínűleg vegyes taktikán lesz, snecizés után megy be rakós távra. Ez is így történt, felváltva alkalmazta a 2 technikát.
Én pedig, amint mondtam, kockáztattam szinte csak a benti távra készültem. Így raktam össze az etetőanyagom, minimális snecizőt vittem csak be.
Több buktatója is volt a tervnek:
1. mi van, ha nincs rakós távon hal
2. mi van ha a hal rakós távra csak a harmadik óra után érkezik meg, abban a tömegben, hogy érdemes legyen rá horgászni.

A verseny 2 fordulós volt, és 4 órás helyett csak 3 órás menetek voltak. Mint mondtam, ebben azért volt buktató. . .

Verseny kezdetére szinte az összes etetőanyagom betoltam rakósra . . majd leszakadt a vállam, hátam.
Jó tanács ! Pár napos osztálykirándulás után nem leülni 2 fordulós versenyre :)

Az első fordulóról röviden: Anti szépen snecizve 2 kiló feletti eredménnyel végzett, Norbi pár grammal előzött meg engem - ergo a taktika nem működött.
Egyszerűen értelmes hal nem volt 11,5 fél méteren. A mérlegelés során úgy látszott több felnőtt horgász is úgy járt, mint én, bár ez nem nagyon vigasztalt.
Kb, itt szállt el minden reményem az egyéni cím megnyerésére. Ez van.
Van, hogy a legjobb szándék, eltökéltség sem vezet sikerre.
A második fordulóra próbáltam snecizni, de valahogy kevesebb hal volt, mint az első fordulóban, ezért kimentem a meder közepére és bíztam abban, hogy valami komolyabb hallal odaérek összetettben. Ez sem jött be, a fordulóban ismét 3-ast horgásztam. Ha csak snecizek az elsőben, akkor ott egy kettes lehetett volna, a másodikban meg akkor máshogy pecázok. De ez sok-sok ha . . mi lett volna, ha.
Nagyon azért nem voltam elkeseredve, inkább csak úgy álltam fel ismét Dömsödről, hogy ez a pálya kicsit még hátrább sorolódott a kedvenceim listáján.

Gratuláltam a többiekben, Serman Laci egyéni címének nagyon örültem. Most egy kis szünet jön, párszor kimegyünk a magunk örömére pecázni, aztán egy hónap múlva OB. Ott mondjuk kiegyeznék egy összetett 3-assal :)

2017.05.21.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése