PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2017. május 22., hétfő

2017. évi RDHSZ Gyerek és Családi Horgászverseny

Erre a hétvégére is peca volt tervezve, a mostaniban az volt a különlegesség, hogy öcsém Ádám is horgászbotot ragadott pár év szünet után.
Adódott ez abból, hogy az RDHSZ szervezésében egy családi verseny került lebonyolításra, amibe feltétel volt egy 14 éven aluli horgász is. Na itt jött a képbe Ádám :)
Az igazság az volt, hogy nekem vasárnap a szövetségi csapatbajnokságon, a Molnár-sziget színeiben volt jelenésem és kb. fogalmam sem volt róla, hogy mit is pecázzak . . .
Jó ez azért így nem igaz. Tavaly is horgásztam itt, és túl jó emlékekkel nem rendelkezem a pályáról. 
Legalábbis nem sikerült jól megoldanom a feladatot . .Egy szó, mint száz, gyakorolni kell és erre csak itt volt lehetőségem. Megbeszéltük Apával, hogy a versenyben most tényleg nem az eredmény a fontos, próbáljak ki minden távot, többféle beállítást, hogy vasárnap a lehető legfelkészültebben álljak hadra készen. Ez így leírva tök jól hangzik, de persze ha beülsz egy versenyre, azért próbálsz elől végezni. Ádival megbeszéltem, hogy snecizzen, közel, távol próbáljon annyit megfogni, amennyit csak tud. Anya is eljött velünk, mert már a bepakolásnál érződött, hogy 2 versenyző cucca, az mégis csak 2 versenyző cucca :) Mondanom se kell, Anya mennyire lelkesedett a pecáért :)
Hát még amikor, megláttuk az előrejelzést: legalább kétszer felhőszakadás lesz, az egyik tuti a verseny kellős közepén. Én rakós távra készülődtem főleg, a versenyt ott kell majd megnyerni. Ma is, holnap is. Mondjuk tudtam azt is, hogy snecizéssel is szép eredményt lehet hozni, de ha választani lehet, akkor biztos, hogy rakósbot lesz kezemben ! Sötét etetőanyagot kevertem, mert azt a tavalyi blogbejegyzésemből tudtam, hogy itt az működik. Ugyaninnen kukucskáltam le a mélységet, szerelékem alapbeállításait. Jó kis dolog ez a blog :) Ez az én jegyzetfüzetem !
A versenyről pár szóban : Ádi becsülettel snecizett, de a 2 év kihagyás az meglátszott a pecáján. Én pedig végigpróbáltam mindent : közeli snecizés, 6 méteres spiccbottal is keresgéltem halat, rakóztam is bent. Igazából ebből nem jöhetett ki semmi értékelhető, így egyikünk sem lepődött meg, hogy nem fértünk fel a dobogóra. Mondjuk, amikor másnap Gerendi Zsolt megsúgta, hogy 4. helyen végeztünk, akkor azért az fájt . .  Mindegy, ez a nap erről szólt, csoda lett volna, ha odaérünk a helyezettek közé.
A verseny végén megköszöntük a szervezést Zsoltéknak, jó volt látni, hogy népes társaság jött össze a vízparton. 
Holnap élesben megy már a dolog, remélem sikerül a kupát megszereznünk ! Hajrá Molnár-sziget !

2017.05.13.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése