PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2017. április 14., péntek

Páros verseny - Árpáson


Szűcs Laci barátom meghívására egy páros versenyen vettem részt, Laci párja lehettem .
Előre mondtam neki, hogy nem biztos, hogy jó vásárt csinál velem, de hajthatatlan volt :)
Vasárnap korán útra keltünk, mert Árpás bizony nincs itt a szomszédban. A sorsolásra pont oda is értünk. A tónál már gyülekeztek a versenyzők, dacolva a kicsit mogorva időjárással. Szemerkélő esőben kezdtük a felkészülést, kipakolást.
A mezőny kimondottan erősnek  volt mondható: volt itt válogatott kerettag, világbajnok, de itt volt a tavalyi Colmic kupa győztese is. Na, Milán kösd fel a gatyád !
A tó elsősorban kárászban és pontyban gazdag, ezek voltak a célhalak. A sorsolásnál szélső helyet húztam, de mint később kiderült nagyon nem tudtam élni vele.
2 fordulót horgásztunk, költözés nélkül – tehát mindenki maradt a délelőtti helyén. Mérlegelés is csak a végén volt. Akinek sok hala volt, annak 2 szákban kellett azokat gyűjteni.
Elkezdődött a verseny ! ÉS a szomszédaim azonnal húzták is a halakat, főleg pontyokat.
Én meg csak szemeztem az úszómmal . .  ami meg sem mozdult. Sokféle technikát próbáltam, váltogattam a csalit, míg végre nagy nehezen megtört a jég. Megfogtam az első pontyomat, aztán az első kárászomat is. Sajnos ezzel is csak kullogtam a mezőny mögött, csak abban bízhattam, hogy Laci jobban áll, mint én. Bár mivel pont ráláttam a horgászhelyére, láttam, hogy nem húzza ő sem úgy a halakat, mint azt terveztük.
Eljött a várva várt félidő, paprikáskrumpli / a szerdai versenyen kapottól sokkal finomabb/ és gyors egyeztetés Lacival a második forduló előtt.
A második fordulóban kicsit jobban ment a peca, mint délelőtt, de a világmegváltás elmaradt :(

A versenyen végig finoman szitált az eső, ennek eredményeképp a pakolásra már mindenem csupa víz lett. Maradjunk annyiban, hogy már annak is örültem, hogy fogtam halat, nem én / mi / lettünk az utolsók. A tó egyébként nagyon klassz lenne, mondjuk nyári napsütésben, sok hallal a szákban :)

A végeredmény :

1.Bekó László-Kocsis József 3 pont 63900 g
2.Boros György-Horváth László 4 pont 48580 g
3.Magyar Gábor-Magyar Balázs 4 pont 47780 g
4.Paróczi Imre-Kovács Gergely 6 pont 37160 g
5.Horváth Tamás-Kovács Tamás 8 pont 27160 g
6.Végh János-Gáspár József 8 pont 26600 g
7.Dénes Milán-Szücs László 9 pont 22940 g
8.Tenk Róbert-Bogdán György 9 pont 15020 g

2017.03.19.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése