PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2017. április 16., vasárnap

2017 - Maconkai tavaszi peca


Ez az év kicsit másképp fog alakulni, mint a korábbiak. Az elmúlt 4 évben egy fix pont volt az éves horgásznaptáramban: A Maconka Barátai versenysorozat.
Apával számolgattuk, hogy a 4 év alatt egy versenyt sem hagytunk ki, joggal mondhatom tagja voltam a törzsgárdának.

Amikor az év elején nekiálltunk összeállítani az éves versenynaptáram, már látszott, hogy idén ez változni fog. Első lépésként egy napon kerül majd megrendezésre a Tímár-Exner Kupa az egyik itteni fordulóval. Már bukó. Aztán kiderült, hogy az U20-as OB előtti hétvége is forduló lenne, így azt is be kell áldozni az ottani gyakorlás miatt.
Ezzel a sorozat összetett címéért folytatott küzdelemből már ki is iratkoztam / az 5 versenyből legalább 4-en ott kell lenni /. Maconkát pedig nagyon szeretem, sok szép emlék fűz hozzá és néha gyakorolni biztos le fogok ide jönni.
Ennek tudatában terveztük ezt a hétvégét. Elintéznivalónk volt Salgótarjánban és ezt összekötöttük egy kis könnyű pecával.
Én rakózni, matchbotozni akartam, Apa pedig dobált kicsit a feederrel.
Kollégájától, Niu-tól - aki szenvedélyes horgász - kapott pár csalit, azokat szerette volna kipróbálni.
Pop-upos keszeg
9-9.30 körül értünk a tóra és gyors jegyvásárlás után már a gáton is voltunk. A szerelés ismét Apának ment gyorsabban, ez annyira azért nem meglepő.
Az első bedobások után aztán egy jó hangulatú, halakban gazdag peca vette kezdetét. Keszeget fogtunk, keszeggel :) Mondjuk nekem néha belerondított a horgászatomba az ádáz snecik had, akik a csalimat már betoláskor elrabolták. Ettől függetlenül sok szép dévérrel találkoztam, gondolom egy hét múlva a versenyen is lesz belőlük elég. Távollétemben, Dobi Anti csapattársam fogja a Molnár -sziget Horgászegyesületet képviselni a nyitófordulóban. Ami infót csak lehetett átadtam neki, végigvettük a szektorokat, etetőanyagokat, csalit. Nyernie kell !

Holnap megint peca, de már otthon, a kis Dunán.

2017.04.01. Bolondok napja !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése