PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2017. április 25., kedd

MMX – Horgászok Napja

Kovács Tamás / Pgr-Fishing / meghívására Győrbe látogattunk, ahol a Horgászok Napja eseményt dokumentáltam. Fotóztam, videóztam, sok jó horgásszal ismerkedtem meg.
A szombati napon volt a Garbolino Challenge utolsó selejtezője, ezen főleg fotóztam.
De készült képanyag az MMX Horgászcentrumban zajló egyéb programokról is. Volt ott Prologic, Savage Gear bemutató. Balzer halfüstölő éles bevetésen, Gombás Gábor kiselőadása feeder szerelési technikákról.

Teszthorgászat Magyar Gáborral az MMX tavon. Itt rakós és feeder technikákat is ki lehetett próbálni. Én is beültem kicsit a rakósbot mögé :) sose volt még ilyen drága bot a kezemben . .
Vasárnap jött a fő attrakció: A Garbolino Challenge döntője !
Bivalyerős mezőny a kis tavon, nagyon komoly nyereményekkel !
De erről már jöjjön a videóbeszámoló!



2017.04.07-09.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése