PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2017. április 28., péntek

Az év első látogatása az Ordas-tavaknál

Húsvét előtt meglátogattuk az Ordas-tavakat. Amint kicsit jobb idő lett, már várható volt, hogy itt kötünk ki.
A fő cél az volt, hogy gyakoroljam a rakósbotos pontyvadászatot, amire a Tubertini Kupán szükség lehet.
Ennek megfelelően készültünk, én rakózni fogok, Apa pedig amit akar, azt csinál :)
A cuccainkat gyorsan behordtuk, nagy segítségünkre volt a kiskocsi, amit Papa csinált még tavaly.
Nem bonyolítottuk az etetést, itt nem is nagyon lehet. Csak kukorica, vagy a helyi etetőpellet mehet be a tóba.
Apa nagy meglepetésemre a minirakót vette elő. Na, mondom ha itt 5,70-es hosszban - közel a parthoz - halat fog fogni . . .
Ennek hangot is adtam. Apa csak annyit mondott, hogy fogadjunk előbb lesz hala, mint nekem.
Nem telt bele 10 perc és már halat fárasztott. Ezt a fogadást mondjuk elvesztettem volna :)
Nem sokkal később már én kapaszkodtam a botba, szépen nyúlt a gumi. A csali a szokásos 3 csonti volt - én itt ebben bízok, sokszor bizonyított már.
Egy gyönyörű 4 kilós ponty került a merítőbe, soha rosszabb kezdést !
A folytatás is hasonló volt, 2 kg körüli pontyok kopogtattak folyamatosan.
Apa már később annyira nem szórakozott jól, mert közel is, távol is ellepték őt a naphalak.
Csontira csak ezek a kis rablók érkeztek, kukoricára meg kb semmi . . .
Később feltámadt a szél is, ideje volt befejezni a pecát és hazamenni.
Összességében a foglalkozás elérte a célját, bár még sokat kell gyakorolnom, de állok elébe :)
Holnap Csőhíííííd !

2017.04.13.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése