PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2017. április 30., vasárnap

Helló Csőhíd, helló "Motherland" :)

Elnézést a furcsa címért, de Apa mutatta meg nemrég Dr. Alban csodálatos életművét és arról jutott eszembe, hogy a Csőhídi pálya nekem olyan "szülőföld" féle.
Ha nem is itt kezdtem el horgászni - mert az tényszerűen Maconka - de lakásunkhoz közel, egy nagyon kedves horgászvíz ez nekem.
Azóta se bocsájtok meg a Csepeli népeknek, akik egy "brilliáns" döntéssel lezárták ezt a pályát.
Ezúton is szeretnék gratulálni minden érintett döntéshozónak, és a cifrább részeket inkább magamban tartom. De nem, mégsem, ami hirtelen eszembe jutott abban van sün, meg van székletürítés is. Így együtt. Na azt kívánnám, annak akinek én gondolom :)
balra fent süvít a gombóc !
Budapest központi részén van egy szuper versenypálya, amire ugyan itt-ott ráférne a felújítás. Ehelyett mondjuk százszor egyszerűbb egy sorompót ki . . .szni és probléma megoldva.
Vastaps, és megavastaps. Aki meg horgászni szeretne, az menjen a . . .  grrr.
Komolyan mondom, rettentő szomorú, hogy ezt simán meg lehet csinálni.
A szép "ződ" sorompónak hála, a becuccolás nem egyszerű. Amikor már bent van az ember, már minden szép és jó. Ja nem: mert egy valami nem változott : az evezőstársadalom.
Gondolom mióta ritkábban találkoznak horgásszal, úgy gondolják a víz csak és kizárólag az övék.
Konkrétan úgy eveznek páran, hogy a vállukat súrolja a nád . .
A többség mondjuk korrigálja az útvonalát, én meg kiszedem az úszóm, ha látom őket jönni.
De aki a rakósbotot meglátva anyámat emlegeti, az nyugodtan gondoljon először a saját jó édes anyjára. Hasonló szövegkörnyezetben . .  Ilyenből mondjuk csak egy volt, és Apa erősen gondolkodott, hogy kifejti a véleményét, de szerintem úgyse fogta volna fel az emberiség némiképp visszamaradottabb egyede.
Nem nagyon megy ez az élni és élni hagyni . . 
Na, miután kiírtam a negatívumokat magamból, jöhet a pecarész.
Antival szerveztünk ismét közös pecát, most nem a Molnár-szigetre, hanem ide.
Matchbotozni akartam javarészt, bent 30 méterre. Ehhez jó sok gombócot gyúrtam, földdel megtámogatva. Volt abban minden jó, próbáltam kedveskedni a halaknak.
Tervszerűen építgettem a benti etetést, tudtam, hogy jó ideig nem lesz jelentkező.
Azért még így is fogtam pár halat bentről, viszont egy óra után nagyon szép kapásaim jelentkeztek.
Ezért jöttem ! Dobás, csúzlizás, kapás. Nagyon jó amikor elkapja az ember a ritmust.
Kb 2 órán keresztül élveztem ezt a részt, aztán lett akkora forgalom a vízen, mintha augusztus 20-a vízifelvonulására próbáltak volna.
Irány ki rakóra ! Már a match-peca közben is etetgettem ide, így itt gyorsabban jöttek a kapásaim.
Mellettem Anti is serényen húzta a halakat. Elég vegyes teríték jött össze: bodorka, karika, sneci, pici balin. Nála még csapósügér is beköszönt. Sőt a peca végére pontyot fogott rakón !
Nem sokkal dél előtt Niu is lejött, kutyusával együtt. Sokat beszélgettünk, jól telt az idő.
Nagyon szép napunk volt, jó halakat fogtunk. A Csőhídi pálya még nagyon klassz hely / lenne / .

2017.04.14.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése