PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2017. március 26., vasárnap

Tavaszi Horgászshow - a legkékebb show !

Idén is megrendezésre került a Tavaszi Horgászshow, Nekem ez ismét a Garbolino márkáról szólt, több napot is kint töltöttem a Syma-ban. Segítettem a stand megépítésében, értékesítettem is, kipróbáltam sok újdonságot és természetesen sok új eszközzel is gazdagodtam.
Mostanra már majdnem teljes lett a "verseny-szettem" . Sok új tárolóeszközöm lett, botzsák, nagy táskák, hűtőbox, meglettek az új match orsóim, polár pulcsi, úszók, és még sok apróság.

A kint töltött órák a tapasztalatszerzésről is szóltak, Tamással és Lacival átbeszéltük a közelgő versenyeimet. Sok tanácsot kaptam a rá következő héten megrendezésre kerülő Moby Kárász Kupára vonatkozóan. Etetőanyagot is a Horgászshow-n szereztük be, Tamás javaslatára a Sensas Carassio lett a kiválasztott. A 3 nap alatt sok érdeklődő látogató fordult meg a standon, a Garbolino márka egyre többeket kezd érdekelni. Tamásnak, Lacinak akadt tennivaló bőségesen.

Közben lelkesen kattogtattam a fényképezőgépet, gyűltek szépen a fotók is.

Részemről nagyon klassz kiállítás volt.

A lényeg: Jó társasággal, prémium horgászeszközök között rohan az idő :)

A következő bejegyzés már versenybeszámoló lesz !

2017. 03.10.-12.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése