PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2017. március 12., vasárnap

Évindító peca, a Mária-csatornán

Hosszú volt a tél . .

Idén igazi tél volt, szuper volt, ahogyan a vizek országszerte befagytak.
Amíg tartott a fagy, nem is nagyon kívánkoztam vízpartra, legfeljebb egy-egy fotó erejéig.


Az olvadást azért már nagyon vártam, az első hívó szóra fel is kerekedtünk Apával.
Irány a Mária-csatorna ! Tavaly megszerettem ezt a vizet és amikor erre a vasárnapi napra meginvitált Kovács Tamás, a Pgr-Fishing tulajdonosa, egyértelmű volt, hogy menni fogok.
Mire leértünk Tamás már felszerelte az állását, bekevert etetőanyaggal várt minket. Micsoda kényeztetés.
Rakósbotos horgászatra készültem, a létező legfinomabb szerelékkel. A csatorna Balatonhoz közel eső részéhez telepedtünk le, viszont köztem és a Balaton között ült már 10 horgász.
A hírek alapján, aki közel ül a „ Nagy-vízhez” annak jut hal, messzebb nem igazán. Szuper kilátások.
Ami még nehezítette a pecát, az a csatorna áramlása volt. Nagyon komolyan vitte az úszómat, amit később le is cseréltem. A változtatással is csak azt értem el, hogy nem sodródott olyan gyorsan az úszóm. A megállított úszós technikát variáltam az úsztatással. Sikert ez sem hozott, de azért jól szórakoztam.

Főleg azért is, mert módom nyílt az új matchbotok kipróbálása, amivel Tamás lepett meg engem / mondjuk szerintem Apát nem lepte meg, ők ezt előre leszervezték /. Ami már csak hab a tortán, hogy mindjárt 2 ugyanolyan matchbotom is lett !
A botok mellé rakósgörgő és topszettartó is érkezett. Az a ritka alkalom volt, amikor több cuccal mentünk haza, mint amennyivel érkeztünk. De én ezt egyáltalán nem bántam.
Ez a halban szegény peca arra mindenképpen jó volt, hogy megmutassam a ládámnak a vízpartot.
Ki is derült, hogy az egyik teleszkópos lábnak, gyári hibás a menete – nemsokára érkezik is a pótlása.
Túl sokáig nem vallattam a vizet, mert azért olyan hű de nagyon jó idő nem volt. Az aznapra beígért napsütés persze a hazainduláskor jött el ! Lőttem is egy klassz képet hazafelé menet.
Nemsokára Fehova, Tavaszi Horgászshow, aztán már jönnek a versenyek, amiket nagyon várok már !


2017.02.19.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése