PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2016. szeptember 11., vasárnap

Rakósbottal az Ordas tavon

A Velencei tavon lebonyolított verseny után vártam már egy kis tét nélküli pecára és Apa megígérte, hogy szombaton kimegyünk Sződre, az Ordas-tóra.
A hét közepén chateltünk Dobi Antival, U25-ös csapattársammal a Molnár-Sziget SE-nél.
Ő is kereste a helyszínt a hétvégére, amit általunk meg is talált. 3-asban az Ordason !
Mi ketten rakóval készültünk, Apa pickerrel.
Apa sem maradt hal nélkül
A tó 7-kor nyit és augusztus 20-ról lévén szó, tuti telt ház lesz / végül azért nem lett az /, illik az ajtóban lenni 7-re.
7 előtt pár perccel értünk oda és szép sor állt az út két szélén. A jegyvásárláskor vettünk 1-1-1 kg pellettet is, mivel csak azzal lehet etetni, illetve szemes cuccal.
Gyorsan bepakoltunk a korábban kinézett helyre. Befelé menet láttuk, hogy nem csak mi készülünk rakózásra, hanem még legalább 3 helyen.
Mire a ládámat, botomat és a tartozékokat összeraktam, Apát az első hala meg is tépte :)
A 4-es potyesz
Én tudtam, hogy az etetésemnek idő kell, míg beérik, ezért különösebben nem aggódtam, kinél lesz meg az első hal. Egy kis kiló alatti ponttyal kezdtem, de azért reméltem lesz ettől nagyobb is ma !
Így aztán együtt örültem Anti szép elhúzós kapásának, majd végigfotóztam a fárasztást. Időm volt bőven, 2 fotó között persze etettem kicsit :)

 Amíg én etettem, Anti húzta a pontyokat, úgy láttam sikerült elhoznunk őt a tutiba :)

Nálam kicsit később jöttek meg a jelentkezők, de az érkezésüktől egy igazán aktív peca vette  kezdetét. Szinte minden betolásra kapásom volt, amiből legtöbbször akasztást is sikerült kihoznom.
Viszont az akasztások után néhány hal nem került a merítőszákomba, mivel olyan lendülettel rajtoltak, hogy az összes gumi kihúzása után az előkémmel együtt távoztak . .
Ez elég dühítő volt, a 3. ilyen hal után Anti adott egy másik előkét - horoggal együtt.
Na innen nem volt rontott kapásom és a halak sem tudtak megszökni, pedig igyekeztek nagyon :)
Anti közben szedte a halakat - közte 6-7 kiló körülieket is. Nálam egy négykilós volt az aznapi legnagyobb.
A nap vége felé már az úszóm alig ért be, a kapás már jött is. A pontyok között egyszer csak felbukkant egy hosszú ezüstös test - na mondom, csak nem tok kerül horogra?
És igen - egy szép páncélhátú ! Alig tudtam belelavírozni a szákomba !
Anti a sok ponty között megjegyezte, hogy ilyet ő még nem is fogott, mondtam neki majd legközelebb.

Legközelebb? Az ugyan mikor lesz, tettem fel a kérdést? Apa válaszolt - Egy hét múlva? Hm?
Javaslata egyöntetűen elfogadásra került, 27-én ismét itt találkozunk ! Juhéééé !

2016.08.20.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése