PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2016. szeptember 22., csütörtök

Invitel XVI. hagyományőrző horgászversenye - Préri horgásztó

Rendhagyó bejegyzés következik, mivel  - elsősorban - nem rólam szól.
Görbül !
Illetve csak részben . .

Furcsa leírni, de egy éve készülök erre a pecára, mivel a tavalyi versenyen úgy búcsúztam a verseny szervezőjétől, és az akkori győztes csapat kapitányától  - Hegedűs Istvántól - hogy egy év múlva itt találkozunk. Majd a kezembe nyomott egy csapatmezt ! Mese nincs, akkor a jönni kell :)
Valójában szívesen jöttem, mert az elmúlt évek során egy nagyon klassz családot ismertem meg, és bármikor csatlakozok hozzájuk, tehát jöhet a csapatpeca !

Azt már az év elején tudtam, hogy a tavalyi helyszínen lesz a verseny a Préri-tavon és elég korán megvolt a dátum is.
Istvánnal a szervezkedés, információgyűjtés is korán megkezdődött. Annyi infót szedtünk össze a tóról, amennyit csak tudtunk. Éppen csak pecázni nem jöttünk ki. István is kérdezősködött, Mi pedig Apával a UkPecától szereztük az információt. Ők a verseny előtti időszakban aktívan horgásztak a tavon, a verseny előtt egy nappal is a tavon voltak.
Csapatmunka !
A fő csapásvonalat az ő tanácsaik adták, de azért volt B terv is. Ennek megfelelően többféle etetőanyaggal készültünk. A 3 fős csapatban igazából 4-en voltunk, de a verseny szabályai ezt megengedték. A 2 felnőtt mellet, Én Zsófival adtam egy ki "felnőttet". Mivel fejenként 2 bottal lehetett pecázni, azt Zsófi sem merte felvállalni, hogy 2 botot kezel egyszerre, ez még a felnőtteknél is gondot okozott. A verseny során a csapatunknál ilyen eset többször is megesett.
Volt, hogy sikerült megoldani, volt, hogy halvesztés lett belőle.
A versenyen mindannyian a method feederes módszert választottuk, etetőanyagban G-Green és A Sonubaits Match volt terítéken. Végig egyformán adták a halat az etetőanyagok.
Ahogy csaliban is hasonlóan teljesített a Sonubaits pop-up-jai : ananászos, tutti frutti vitte a prímet.
A 6 órás verseny jó hangulatban telt, legalábbis a mi csapatunknak. Szinte mindig volt akció.
Istvánnál folyamatosan fárasztást láttunk, de mi is igyekeztünk kivenni a részünket a halfogásból.
A verseny alatt folyamatosan segítettük egymást csapaton belül, próbálva a legtöbbet kihozva a napból.
Az eredmény nem is maradt el: A csapat összefogása több, mint 90 kiló lett.
Ebből István 51 kilóval vette ki a részét. Zsófival 27 kiló körüli hallal szálltunk be a közösbe, de a harmadik csapattag  - József - is szép fogással büszkélkedett.
Elég annyit elmondani, hogy a második helyezett csapat összfogása volt 18 kiló . .
A csapatarany mellé István elhozta az egyéni első helyet is, a legnagyobb hal díjával együtt.
István kisfia, Gabó pedig addig sürgött-forgott napközben, hogy a legtöbb fogott hal díja hozzá került. Taroltunk . . . jövőre nehéz lesz felülmúlni az idei eredményt.
Egész nap szuper idő volt, és ilyen eredmény mellett elégedetten indulhatott a csapat minden tagja hazafelé. A parkolóban aztán jött a meglepetés: István a tavalyi verseny kupájával lepett meg, amire elakadt a szavam.
Köszönöm, hogy részese lehettem a mai napnak, felejthetetlen élmény volt ! Lehet, hogy mégsem írom le teljesen a feeder botot, nagyon aktív napot köszönhettem a választott technikának.
A végén én is kupatulajdonos lettem, sőt kétszeres kupatulajdonos. Anya biztosan nem fog örülni, de majd elrejtem a szekrényemen őket :)

Gratula Hegedűs-család !

2016.09.10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése