PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2016. augusztus 16., kedd

Utánpótlás Országos Bajnokság - Szeged, Maty-ér 3.nap

Felvirradt a verseny zárónapja. Az előző nap tapasztalata alapján nem nagyon változtattam a taktikámon, az etetésbe is csak kicsit nyúltam bele.
Még több turmixolt kukorica került be az etetőanyagomba és még több kukoricát vittem be a pályára.
A cél az volt, hogy a tegnapi 6. hely környékén végezni és az összetettben legalább egy helyezést javítani.
A sorsolási rács alapján mai napra egy szektor széléhez közeli hely kellett, hogy jöjjön. Ez így is lett, bár a szektor szélétől a 3. hely nem túl erős, főleg, hogy jobb oldali szomszédomnak ismét elnyertem Radácsi Kristófot :)
A verseny kezdetétől folyamatosan figyeltem rá, hogy mit csinál. Ez azért is érdekes volt, mivel hallhatóan ők is követték az én pecámat. Az etetésben történő váltásokat, a távolságot folyamatosan egymásra figyelve váltogattuk.
Ez is a versenypeca része, nincs ezzel semmi baj.
A horgászatomról annyit, hogy elég gyorsan megtaláltam a halakat és a tegnapihoz hasonlóan ma is sikerült elkerülnöm a törpeharcsákat.
A pontyok amik jöttek nem voltak túl nagyok . . . egy ideig . . .
A probléma a verseny első órájának a végén jött el. Rakósboton akasztottam egy jobb halat, amit fárasztás alatt vesztettem el ! Ez irtó dühítő, akkor amikor minden hal nagyon kell a végelszámolásnál. Nézem a szerelékem  - kihajlította a horgot ! Az bizony jó hal lehetett !
Feltettem egy erősebb, nagyobb horgot - erre persze egy darab kapásom se volt.
Mese nincs vissza a korábbi szereléshez. A zsinór változatlan volt: 17es főzsinór - 15-ös előke.
Horog 12- es vékony húsú  - a vastagra nem volt kapás.
Néha kinéztem jobbra, balra : jöttek a halak máshol is.
Aztán 12 előtt egyszer csak eltűnt az úszóm . . a botot pedig valami elemi erővel csavarta ki a kezemből egy hal ! Azonnal felrántott az ülő helyzetből és úgy kapaszkodtam bele, mintha az életem függne tőle :)
A hal kitört jobbra, azonnal kihúzta az összes gumit -  jobbomon Kristóf korrektül kiemelte a szerelékét, mivel bőven a szektorában kalandozott már a halam.
Lassan elindult felém - megköszöntem a segítséget - és ismét a halamra koncentráltam. Ő pedig jött felém rendületlenül, bár nem én irányítottam . .
És akkor  a rövidítés alatt megtörtént a baj: elszakította az előkémet . .  igazából tudtam, hogy megtörténhet, mert sok közöm nem volt a kontrollálásához, de akkor is nagyon fájt a hal elvesztése.
A helyzet tehát a következő: a horogra van kapásom, de akkora halakat állítottam be magam elé, amit nem tudok megtartani - szuper.
Úgy szerettem volna, ha kicsit kisebb halak jönnek, amiket perceken belül szákba lehet terelni, de ez most máshogy történt.
A verseny hátralévő része így telt el, néha egy-egy ponty szákba került.
A méretük nem volt túl nagy, így túl nagy súlyra nem számítottam a végénél.
Dudaszóra vége is lett, jött a gyors mérlegelés : 3790 g - 7. hely
Kicsit csalódott voltam, mivel volt előttem hal dögivel, csak megfogni nem tudtam őket . .
Óvatos becslésem szerint is a veszett 2 nagyobb hal már szektor 2-3-at ért volna.

Pár órával később meglett az összesítés is : 18. hely az U20-as kategóriában.

Szerettem volna az első 10-be bekerülni, de ahhoz jobban, pontosabban kell horgásznom.
Az van, hogy sokat kell gyakorolnom, versenyeznem és lassan fejlődök  - remélem.

A 4 nap Szegeden fárasztó volt, de összességében szép élménnyel gazdagodtam, lesz ez még jobb is.

Most kis pihenés /5 nap/ , aztán jön egy kis Maconkai peca. Ja és Apa szülinapja :)

2016.07.10.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése