PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2016. július 28., csütörtök

Utánpótlás Országos Bajnokság - Szeged, Maty-ér 2.nap

Szúnyogmentes éjszaka után eljött a verseny második napja. Az előző napok után azt mondanám, hogy az eddigi gyakorlások után, most jön az első nap. Rossz ezt kimondani, de a tegnapi nap betudható egy edzésnek. Mostanra kezd letisztulni a fejemben / és Apa fejében / mit is kellene csinálni, mi lehet a megoldás.

Az etetőanyag keverést megint a szálláson tettük meg, a tegnap este átbeszéltek szerint. Ment a kukorica leturmixolása. És a "fekete láz" is úrrá lett rajtunk :)
Ezt gyorsan megmagyarázom : Szabó-Petró Heni használta egy versenyen a kifejezést, amikor is mindenki feketére festette az etetőanyagát, ha kellet, ha nem.
Mi igazából "lázmentesen" döntöttünk , mivel aki használta, annál működött. Slusszpassz :)
Tímár Mix Szeged, feketére festve, ma ennek szavaztam bizalmat.
Nem mondom, hogy nem izgultam a pályára menet. Nagyon be akartam bizonyítani, hogy nem én vagyok a leggyengébb pecás az ott felsorakozottak között. Ehhez pedig kellene egy picit jobb eredmény. 
A sorsolás rács alapján történt, ami a húzás pillanatában megadta a vasárnapi helyét is az embernek.
B29. Hát szuper . .  tegnap aki itt horgászott, 30 gr-al többet fogott, mint én. 
Most légy ügyes, Dénes Milán. Hogy a mai pecám még "simább" legyen Radácsi Kristófot kaptam a bal oldalamra, aki a tegnapi napot az élen zárta. Hurrá Maty-ér, hurrá sorsolás :)
A szektor bal szélére Cserna Anti ült le, gondoltam is a szektor 1 már ki is osztható / később bebizonyosodott, hogy ez a jóslatom bejött /. Kiépítettem a horgászállást, és belül végig fogadkoztam, hogy ma menni fog, mennie kell !
A képzeletbeli rajtpisztoly 10-kor el is dördült. A teljes etetőanyagomat bedobtam a rakós távtól 1 méterre vissza, csak egy kicsit tartalékoltam a rövid távra. A dobások után jött a kukorica behordása, de ez már spicctávra. Kb 8-10 kupak ment be elsőre. 
Sokáig nem jött semmi, csak egy ponty. A verseny kezdete után nem sokkal odajött hozzám, Nagy András, az U20-as szövetségi kapitány és jelezte, hogy szerinte a szerelékemen igazítanom kellene, mert lehet, hogy túl sok ólom van a fenéken. Ekkor megigazítottam az ólmozásom, konkrétan feljebb húztam , valamint le is vettem egy kisebb ólmot. Így már pontosan be tudtam állítani az érintőt, ami egy percen belül kapást eredményezett. Még egy ponty. Bíztam benne, hogy ez lehet a megoldás és a szerelékem így már teljesen szabályos volt, ami nem mindegy :)
A következő ponty is jött gyorsan és ha nem is túl sűrűn, de kapásaim voltam  - nem úgy mint tegnap.
Bármilyen hihetetlen, de törpeharcsát csak egyet fogtam, mutatóba.
Benézett pár kárász is, de az a reményem nem jött be, ha egy kárász ott van, akkor több is jön vele.
Közben a bal oldalon Radácsi Kristóf ütemesen fogta a halakat, hátulról folyamatosan kapta az instrukciókat. Ez lesz még amiben majd fejlődnünk kell, illetve Apának vagy annak aki hátterezni fog nekem. Biztos nem könnyű feladata belátni, értékelni a szektort és közben a pecámat is figyelni, de láttam, hogy mekkora segítség. Apa annyit tudott mondani, hogy a tőlem jobbra ülő srácok között van legalább 3, akinél jobban állok. A végén kiderült, hogy egész közel járt az igazsághoz . . 
13 órakor lefújták a versenyt, zárásként megnézhettem Anti szélső pozícióból - a vége előtt másodpercekkel - történő pontyfárasztását, ami élményszámba ment !
Azt Apa mondta utólag, hogy a verseny első felében nem igazán pörgött a szélső pálya, de az utolsó óra alatt sikerült kihasználni az előnyt.
5810 g
Elindult a mérlegelés és döbbentem láttam, hogy alig 1 kilóra voltam Radácsi Kristóftól. Jöttek a  további számok és kiderült mennyit is ért a ma fogott 5810gr halam.
Szektor 6 ! Én ezzel már elégedett voltam ! Azért az még szebb lett volna, ha gyűjtök még fél kiló halat. Az már szektor 5, és megelőztem volna Bakó Petit.
De az ember ne legyen telhetetlen, a mára kitűzött célomat sikerült teljesítenem, a tegnapihoz képest megtörtént az elmozdulás.
Most úgy gondolom, holnap is ugyanezt fogom csinálni, legfeljebb még több kukoricát fogok betolni.

A nap zárása egy klassz bográcsban készült lecsó volt, készítette Zsíros András és Bálint Gyuszi !
Nem felejtettem el megköszönni a Hoffer család tanácsait, a megváltoztatott taktika működött.

Holnap jön az utolsó nap és minden erőmmel, tudásommal azon leszek, hogy a mai helyezés közelében végezzek, és ha sikerül előrébb is lépjek!

2016.07.09.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése