PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2016. augusztus 19., péntek

RDHSZ Feeder Csapatbajnokság 2016

A júliusba még belefért egy horgászverseny, mégpedig egy /nekem/ rendhagyó verseny.

Feeder versenyen jártam ! Ez nekem nagy szó, mivel éves szinten 1 vagy 2 ilyen versenyre nevezek be, annyira az úszós szakág tölti ki az életem, évem. /kb 15 verseny/

Itt viszont nem lehetett nemet mondani a kérésre, hogy szálljak be a Carp Zoom Molnár-sziget egyik csapatába. Arra azért felkészítettem a csapattársakat és a csapatvezetőt, Kocsis Lacit, hogy tőlem sokat ne várjanak.
Huuusss !
Ez a szakág nekem kicsit idegen. Nem mondom, hogy a kapást nem látom, vagy nem tudok bevágni, halat fárasztani, mert ezek az úszós vonalon is így vannak. De, a kosárral való dobálgatás, előkehossz variálása azért nem nagyon esik kézre.
A napot elég korán kezdtük, 6.30-ra kint voltunk a pályán. A pálya pedig a "házalatti" pálya volt, régi szívem csücske : A Csőhídi - pálya !
Ide azért feederbottal, vagy bármivel lejönni mindig nagy élmény. Bemutatkoztam a csapattársaimnak: Baráti Józsefnek és Bakos Bálintnak. Versenyekről persze már ismertem őket, de most egy csapatot is alkottunk.
"Cila" / Kocsis Laci / a verseny előtt ellátott az alap információkkal, Végh Tamás pedig már gőzerővel keverte az etetőanyagokat. Mindenki felvette a sajátját és még egyszer átfutottuk a kosárméreteket, távolságokat, csalikat. Egy igazán jól műk
Hínáros vízi szörny :)
ödő csapatot ismertem meg a Carp Zoom csapatánál. Reméltem nagyon nem hozok rájuk szégyent, nem rajtam múlik majd a csapat halványabb eredménye.

10 darab 3 fős csapat nevezett a versenyre, köztük kellett helyt állni.

Azt azért megállapítottam, hogy feederre építkezni jóval gyorsabb, mint úszós pecára, de ezt sejtettem is :) Mondjuk az én tempómról is sokat elmond, hogy a tervezett 3 botból, csak kettőt szereltem fel időben :)

Csapattársam szép hala
A verseny elején itt is etetéssel telt az idő, próbáltam egy helyre bejuttatni a kosaraimat.
Nem sokkal utána kezdődött a verseny is. Mit is mondjak. . .  nagyon nem csavarták a halak a spiccem . . sőt. Félóra után, már úgy örültem egy pici keszegnek, de úgy !

Carp Zoom Molnár-sziget
Lassan csordogált a rendelkezésre álló idő és a halfogás nem nagyon indult meg, bár ahogy láttam a szektorunkba
n máshol is döcögött a dolog. Mellettem Norbi mondjuk elég jól húzta, viszont a másik ifjúsági pecás szerintem órákon keresztül dobált mozdítás nélkül.
Ebből az is kiderült, hogy nem lettem utolsó :)
Fogtam pár keszeget, a szektoromban megelőztem pár felnőttet és egy ifit. Jó lett volna többet fogni, de ahhoz gyakorolni kellene, ez megint beigazolódott.

Csapatunk végül a 6. helyen végzett : 17 pont 5390g összfogás mellett.

A verseny összefoglaló írása Kocsis Laci tollából:

http://www.rdhsz.hu/home/index.php/versenysport/versenybeszamolok-eredmenyek/2016/feeder-csapatbajnoksag-2016-07-24

2016.07.24.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése