PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2016. május 26., csütörtök

Szeged, Maty-ér Tubertini Úszós Kupa 2016 - második nap

Eljött a vasárnap és ébredéskor azonnal végignéztem magam, csalánkiütéssel hogyan is állok.
Repül a nehéz kő, akarom mondani gombóc :)
Klasszisokkal jobb volt a helyzet, a derekamon volt pici nyoma, tehát a második napnak gondtalanul indultam neki. Persze egy gyógyszer és egy klacium tabletta azért a reggeli mellé beugrott. Reggel időben keltünk, ami a szállás elhagyása miatt kellett, mivel a verseny a szombatihoz képest félórával később kezdődött. Jó időben a pályán voltunk és vártuk a sorsolást. Még előtte találkoztunk Tóth Csabával, a maconkai csapatból, aki sok jó tanáccsal ellátott és némi fojtott pinkivel is. Ezúton is köszönöm, Csabi !
A sorsolás sok izgalmat nem hozott, besorsoltam kb a szektor közepére . .  Innen az utolsó hely elkerülése is kihívás lesz. Azért annyira nem volt a közepe, de ha hozzátesszük, hogy ott folytatódott a teljes felnőtt mezőnnyel, akkor annyira nem volt jó hely.
Becsapódás !
Gyere csak ide, kisbarátom !
Mindegy, ebből kell a legtöbbet kihozni. Az etetőanyag változatlanul a Tímár-Mix "Szeged" anyaga volt, és bekészítettem a földes szúnyogot, vágott gilisztával. Apa még intézett némi bábot is, gilisztát adva cserébe :) A rövid etetés után elindult a verseny. A tegnapihoz hasonlóan ponttyal nyitottam - persze pár törpe után. Az azért még nekem is furcsa, hogy max 10 percen belül kijött rakós távra a ponty, de nagyon nem panaszkodtam. Semmit nem csináltam másképpen, mint tegnap de most sokkal jobban odafigyeltem, hogy az etetésem ne álljon le. Több kárász is jött, pár keszeg. A szerelékem szerintem nem volt tökéletes, mert kétszer is úgy fogtam kárászt, hogy észre sem vettem. Nem testbe akasztottam, hanem szájba, de a kapást maximum sejtettem . . 
Meg is van !
Ezen majd kell még dolgoznom :) Egész nap klassz idő volt, a szél alig fújt.Ami igazán fájt, 2 szép hal elvesztése . . Az egyik akasztás után, megtartva ment el. Egy jobb hal pedig a partnál, szákolás előtt akadt le. Érdekes volt, hogy Csabi tanácsára csináltam egy finomabb szereléket, na azzal csak törpeharcsa jött. A verseny végén még pár szép halat szákba tereltem, de szerintem a tegnapi napnál nem lett több a fogás összsúlya. Gyorsan jött a mérlegelés : 3840g , hát a tegnapinál egy picit több hal, de azért szerettem volna megugrani az 5 kilót. A két elvesztett hallal pont meg is lett volna . . .
Nézzük ez mire lesz elég. Apa szorgalmasan jegyzetelt, írta a többiek fogását. 
Mire volt elég ez a súly ? Megtartottam a 11-ik helyemet, de előrébb nem tudtam lépni. 
A 2 nap össz fogása : 7590g, 11. hely . Nem valami fényes, de először jártam a pályán. Júliusban ettől jobb eredmény kell és meg is lesz :)
A verseny végén gratuláltam a Tímár-Mix csapatának, hogy Csőregi Balázs zsinórban harmadszor nyerte meg a versenyt. Megköszöntem Tímár Gábornak a versenyen nyújtott segítséget és megbeszéltük, hogy folyamatosan kapcsolatban maradunk, mert lesz még idén jó pár verseny, zömében ezen a pályán. Elköszöntünk Noémitől és elindultunk hazafelé. Átverekedtük magunkat egy jó félórás dugón, és 7 óra körül - kissé fáradtan - megérkeztünk Budapestre. Kicsi szünet és irány Maconkaaaa !
2016.05.08.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése