PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2016. május 17., kedd

Szeged, Maty-ér Az első találkozás

Eljött az a hétvége, amit már régóta várok: Versenyezni a Maty-éren !
Nagyon sokat hallottam, olvastam már erről a versenypályáról és végre ki is próbálhatom magam itt.
Az apropó a Tubertini Úszós Kupa volt, ez került megrendezésre május elején. A verseny előtti héten próbáltunk minél több információt gyűjteni a pályáról, módszerekről, etetőanyagról.
A 3 nap alatt párszor átmentünk alatta
A legtöbb támogatást Tímár Gábortól kaptuk - nem csak etetőanyag terén, hanem etetési technika és módszer kapcsán is. A verseny előtti héten Gönyűn jártunk és többek között a Maty-éri evezőspálya is téma volt. Mire eljött a hétvége többé-kevésbé képben voltunk, hogy mi vár ránk a versenyen.
A végleges taktika persze majd ott alakul ki, ehhez viszont a pénteki edzésre ott kellett lennünk.
A hét elején kiderült, hogy ez nem is lesz olyan egyszerű. Apával megbeszéltük, hogy a pénteket igazolja nekem, viszont jött a másik bökkenő: 8-os osztályfotózás . .  Szép ruhában, nyakkendőben, azzal a kis csapattal, akikkel 8 évet töltöttem együtt a suliban. És persze a fotózás, déli 12-kor . . Arggghh. Szüleim kérték az osztályfőnökömet, hogy próbálja előrébb hozni, így ha késve is de leérjünk Szegedre. Ezúton is köszönöm András bá-nak, hogy fél 9 lett a 12-ből. 10 körül már úton voltunk, 12-re le is értünk a pályára. A többség már bőszen horgászott, rövid pacsizás után én is beültem a szektoromba.
Villámgyors szerelés, etetőanyag keverés jött ezután. Kb. 2 órám maradt az edzésből, de legalább a mélységmérés, szerelékek igazítása már verseny előtt megtörtént. Speciel még halat is fogtam, bár a horogra akadt törpeharcsákkal nagyon nem dicsekedtem :)
A szállás
Az edzés végén még egy keszeggel zártam a sort, nem sok de legalább már nem tapasztalat nélkül kezdek holnap. Pakolás után pár szót tudtunk még váltani Noémival /Devecseriné Rimmer Noémi/, Molnár-Sziget HE csapattársammal, tőle tudtam friss infókat szerezni. Ő mondta, hogy kb egy óra múlva Tímár Gáborral átnézik a szerelékeket és átbeszélik a napot. Nekünk még el kellett foglalni a  szállást és ebédelni valamit, de próbálunk visszaérni akkorra. Így is lett, tök szuper szállásunk volt, kényelmesen elfértünk, hangulatos kis házat talált Apa a hétvégére. Ezután egy gyors kínai jött és sipirc vissza a versenypályára. Pont jókor jöttünk, Gábor éppen kifelé tartott a szektorából. Körülbelül félórát tudtunk egyeztetni a pénteki nap alapján. Nekem ezek az infók adtak minden alapot a szombatomhoz. Ezúton is köszönöm,  Noémi és Gábor, hogy szántatok rám időt !
Innen ismét a szállás jött, gyors rendezkedés után pihenőre tértünk, holnap mozgalmas nap várt ránk. Akkor még nem is tudtam, milyen mozgalmas . . 

 2016.05.06.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése