PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2016. április 25., hétfő

Maconka Barátai - új év, új remények

Immáron a negyedik sorozat. ......

Nekünk már hagyomány itt versenyezni, idén is neveztünk.
A változás annyi, hogy Ádám öcsém már nem indul többet, Apa tud majd a versenyeken mögöttem ülni, Viktor pedig amikor ideje engedi.
Korán érkeztünk, gyors nevezés után vártuk a sorsolást. Nagyon sok nevező volt, főleg feeder kategóriában. Úszós nevező 27 volt, míg feeder 73.
Sorsoláskor annak szurkoltunk, hogy Darvasi Bélát elkerülni és ha lehet az I.-es szigetre kerülni. Na, amikor Heni behúzott az I-es szigetre, hirtelen annyira már nem volt vonzó az a szektor :) Innen annak szurkoltam, hogy akkor a másik úszós ifivel, Gergővel kerüljek össze. F szektor ! Ez az ! Bár kicsit aggódásra adott okot, hogy a tavalyi összetett 2. és 3. szintén ott ült, szinte mellettem mindketten. Sekély víz, kb 1-es víz. Lehet rakóra nem tudom kihozni a halakat. A matchbotban bíztam igazán. Ebből 2-t szereltem fel. A csúzlis etetés jól ment, a verseny kezdetére meg is jöttek a kisebb keszegeim.. Amivel problémám volt, a gubancolódás . . . gyors csere a másik botra. Pár dobás után itt is gubanc . . . arghhh. Pár perces szerelgetés után lendületbe jöttem, viszont egyre jobban feltámadt a szél. Rakón csak rövid ideig próbálkoztam, nem igazán működött. Összeraktam egy másik úszós szereléket és a fodrozódó vízben kintről szedtem a halakat. Pár gombóc rálövésével mindig lett halam. Nem volt egy egyszerű peca. Szép elhúzós kapások jöttek, próbáltam tartani a ritmust. A sok keszeg között pár kárász is horogra akadt. A jobb oldalamon H. Tamás már messze járt tőlem, koi pontyot is fogott. A mérlegelés során izgatottan vártam vajon a szektorban hányadik tudok lenni. Apa szerint 5. - 6. helyen lehettem. 5325 gr . . . kb ide is saccoltam az összfogásom. A szektort 15 kiló feletti fogással vitték, de nekem nem velük kellett versenyeznem. Gyors összesítés : szektor 5.
Ha kicsit ügyesebb vagyok, akkor 1,5 kilóra volt a szektor 4 , kb erre volt esélyem egy jó pecával.

A többit ifit ismerve, ezzel akár még el is lehet hozni a kupát, bár ott azért több dolognak is együtt kell állnia. Pakolás, kiautózás, ebéd.

A szél ugyan csendesedett kicsit, de lógott az eső lába, ezért már nagyon vártuk az eredményhirdetést. Az ifikhez érve aztán mégsem az én nevem hangzott el. Eszerint volt jobb, mint szektor 5 :(  Ahhoz azért jól kellett pecázni, de simán előfordulhat.

Apa azért úgy gondolta, hogy összetettben max 1 pont hátrányom lehet.

Ui. Szombatról hétfőre felkerült a cikk a Haldorado.hu-ra. A cikkből ki is derült, hogy az ifi első hogyan csinált szektor 4-et. Egy irtó nagy ponty megfogásával !! A majdnem 10 kilós hal simán hozta a jó szektoreredményt, ez ellen hiába keszegezek ezerrel. 


2016.04.16.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése