2016. április 4., hétfő

Aranypikkely - Mintha nem a régi volnál . . .

Már az év elején hallottunk híreket arról, hogy márciustól ismét látogatható lesz az Aranypikkely horgásztó.
A Molnár Sziget is itt tervezi április 16-án megrendezni a házibajnokságát, a versenyszakosztály megbeszélésén felvetődött, hogy előtte meg kellene nézni a tavat. A Húsvét hétvége elég mozgalmas volt, fotózás, nagyszülők látogatása.  A szünetből volt még pár nap - így kedden kopogtattunk a tó bejáratánál. Nem meglepő módon csak mi voltunk a tavon. Az előzetes tájékozódás a halőrnél túl nagy fogással nem kecsegtetett.
Főleg, hogy nem feederezni jöttünk, hanem a matchbotok kerültek bevetésre.
Egy-egy botot raktam össze, Apának és magamnak. Apa addig az etetőanyagot kevergette.
Egy dolgot már az érkezés pillanatában megállapítottunk : ilyen magas vízállást itt még sosem tapasztaltunk, szinte teljesen fent volt a víz. Ebből adódott, hogy komoly mélységek lesznek előttünk, a parttól már 10 méterre is.
Napsütésben érkeztünk, de mire összeállt a szerelék jól befelhősödött és még cseperegni is elkezdett az eső. Na nem nagyon, csak épp annyira, hogy az ernyőt éppen ne kelljen kinyitni :)
Nem voltunk kint túl sokáig, mert délután még volt más dolgunk is, 3 órát pecáztunk.
"Pecáztunk" mondom Én, de valójában csak néztük az úszókat, és szidtuk a szelet.
A vége felé már fényképezőgéppel a kezemben ücsörögtem, kizártnak tartottam, hogy itt mi ma halat fogjunk.  Hát nem is fogtunk . . .
Nem tudom mikor jövünk legközelebb a tóra, de talán majd a nyár közepén rápróbálunk újra . .  Addig figyeljük a híreket, ettől csak jobb lehet.