PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2016. március 29., kedd

Dömsödi-csatorna Első látogatás

Az RDSZ oldalára felkerültek az év során megrendezésre kerülő versenyek és mivel a Csőhídi pálya sorsa bizonytalan, a versenyek egy része Dömsödre került.
Eddig ott egyszer jártunk Apával, pickereztünk tavaly pár órát és csináltam egy klassz fotót :)

Most viszont eljött az idő, hogy megnézzük a versenypályát. Előtte tájékozódtunk a Sügér horgászboltban illetve a Walterlandban is. Megkaptuk az útbaigazítást és mellé sok-sok tanácsot. Mennyit etessünk, mire számíthatunk. Itt felbukkant már, hogy speciel gébre simán  . .  Na ez részben be is jött.
A legfontosabb az volt, hogy a helyet megnézzük és leporoljam a rakósbotot. Elég ügyesen odajutottunk, csak egy kis kitérőt tettünk, pedig már a célnál voltunk, de túlmentünk :)
Villám kipakolás - egyre gyorsabban megy a rakós összeszerelése, mélységmérés és már fogtam is a : snecit, gébet, snecit, gébet, gébet, snecit . .


Annyira nem kapott el a nevethetnék: ha lementem a fenékre gébet fogtam, ha kicsit is feljebb jöttem, akkor ott már snecik voltak. Próbáltam én keszeget fogni - amire azért titkon számítottam - de azok most elkerültek.
Sebaj, ilyenkor előkerül a fényképezőgép és gyűlnek a vízparti fotók.

Ami viszont szuper volt : AZ IDŐJÁRÁS ! Isteni napsütésben pecázhattam, a napszemüvegem nélkül mondjuk semmit nem láttam volna az úszómból.

Végül összepakoltunk és megbeszéltük, hogy legközelebb profi segítő társaságában jövünk, hiszen május elsején itt fellépés lesz !

http://www.rdhsz.hu/home/index.php/versenysport/versenykiirasok/rdhsz-szovetsegi-csapatbajnoksag

Tényleg, azt elfelejtettem, hogy pénteken pedig kimentünk Apával a Horgászshowra, beszélgettünk, nézelődtünk pár órát. Most látom, a képen ott van Cila mester /Kocsis László/ , a csapatunk legújabb tagja ! Hajrá Molnár Sziget HE !



2016.03.20.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése