PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2016. március 19., szombat

Vége a téli álomnak!

A hosszú csend után ismét aktivizálom Magam.
A téli időszakban most hanyagoltam a pergetést és úgy általában a pecát is, de minden energiámmal a gimnáziumi felvételire készültem.
Persze a december egy része pihenéssel, ünnepléssel telt, de a január már a könyvek, jegyzetek között talált. A tanulásnak úgy néz ki meg is lett a gyümölcse, szeptemberben a Deákban kezdek, média szakon !!
Februárban még a szóbelik között már volt egy kis horgászathoz kapcsolódó „tanulás” is, mivel levizsgáztam, immáron ifjúsági horgász vagyok.
Ezzel együtt jár, hogy kicsit emelkedtek az engedélyek árai is, de itt jött az év első jó híre:
A tavalyi bajnokoknak állja az engedély árait a Ráckevei Szövetség !  Nem kis örömöt okoztam ezzel Apának, aki már számolta az első befizetendő díj összegét.
Az engedély meg is volt pár napon belül, ezzel párhuzamosan a SIR kártyám is elkészült. Innen már csak Apa engedélyére kellett várnunk, és jöhetett az első peca.
A vizek még elég hidegek, de folyamatosan néztük a Facebookon a híreket a fogásokról. Ennek alapján döntöttünk a Villantó – horgásztó mellett.
A reggeli csöpörgő esőben indulás után, már száraz horgászhelyre érkeztünk. Részemről a favorit a finomszerelékes peca, csak extrém esetben kerül elő a fenekező cucc, de most ezt szereltük össze.
Igazán nagyon nem készültünk, egy egyszerű etetőanyag, némi CSL és csonticsokor, illetve mini pop-up és csonti csokor lett a csali.  Az se zavart minket, hogy sokáig mozdításunk se volt, élveztük a vízpartot.
Sokat beszélgettünk Apával, fotózásról, pecáról, versenyekről. Apa horgára akaszkodott rá egy kisebb keszeg, majd félóra múlva egy erőteljes húzós kapás volt az egyik pálcán, persze éppen könyékig szerelés közben lepett meg a hal . . .
Innen kezdve már nem mozdultam a botok mögül és nem sokkal később bizonytalan mozdításra vágtam be. Azonnal éreztem, hogy megvan az év első hala Nekem is !
Rövid fárasztás után sikerült szákba terelni egy szépséges tokot. Gyors közös fotó után mehetett is vissza,éltető elemébe. Megvan az első halam – várható volt, hogy tok lesz, bár valahol reménykedtem, hogy ponty köszön be elsőnek.
Pár mozdítást még tapasztaltunk a botok mögött, de Apa jelezte, hogy lassan itt az idő indulni, mivel Ő még ma a Milán meccset is meg szeretné nézni J

Gyors pakolás és napsütésben távoztunk a tóról. Év indító pecának végül is sikerélmény is volt, szép idő is volt , mi több kell.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése