PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2015. szeptember 5., szombat

Szülinapi éjszakai peca

Ádám szülinapja 16-ára esett, Apa gondolta meglepi őt egy éjszakai pecával Olyan 6-7 körül lementünk. Én rakóztam, Ádinak összeraktuk a fotelt és pickerezett. Én megint a nád mellé telepedtem. Lent derült ki, hogy patronnal nem állok túl jól. Nádtakarítással kezdtünk, a peca csak ezután indulhatott. Még világosban el is készültünk mindennel. Pici snecikkel és nem sokkal nagyobb keszegekkel kezdtem. Csoda volt, hogy a 2 grammos úszót el tudták húzni. Azután kezdett a méret nőni, de a tenyerest csak súroltuk. Talán egy darab rendes szákolós halam volt. Mire sötét lett, mintha eltűntek volna onnan a halak. Az etetés pedig ment rendben. Gondoltam akkor most jön majd a ponty. De ahogy lenni szokott, jó kaja, jó topszett és halak sehol.
Ádámnál egy szép botgörbítős kapás jött, de a megakasztás nem sikerült. Ádám is kezdte unni a pecát, bár legtöbbször csak fotózott, videózott.
Végül hal nélkül nem maradtunk, de volt már jobb pecánk is errefelé. A korai hazaéréssel viszont elkerültünk egy komolyabb vihart, ami már látszott, hogy érkezik északról.


2015.08.16.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése