PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2015. szeptember 5., szombat

Garden Lake - pici csalódás

Új tó a láthatáron ! Facobookon már láttuk, hogy nyílt egy új tó Gyálon. Apa még szabadságon volt, így azt terveztük, hogy Anya munkába menet előtt kivisz minket és otthagy.
Volt némi esély az esőre, de megkockáztattuk. "Csabio" videóját követve telepedtünk le a tópartra. Már lógott az eső lába. Az első állást választottuk, én baloldalra rakóval, Apa jobbra a feederekkel. Szerelés, keverés és rajt.Apa első dobására kapás jött, de mivel kiakasztott klipsszel nyomta, azonnal megtépte a hal :)
 Aztán fogott egy pici amurt, volt vagy 30 deka. Én kb 1,5-1,8as vízben pecáztam. Végig kupakoltam és pontyra etettem. Kis kárászok jöttek, ami a kis topszettnek meg is felelt. 3-4 jött belőlük, meg talán egy veresszárnyú. Érdekes, mivel kárászt idén nem is fogtam . .max az Aranypikkelyen az év elején.
A kupakolás egyre jobban ment, legalább erre jó volt a gyakorlás. Apa szorgalmasan dobta a nád szélét, pár mozdítás volt, de szerinte is kicsi kárászok csipegették csak a csalit. Az eső lassan, finoman elkezdett esni. Szitált szép egyenletesen. Egy ideig bírtuk, de szerelgetni kezdtünk. Persze, hogy Apa hala ekkor érkezett meg. Már a merítőszák is szét volt szerelve, úgy hogy csak a merítőfejjel szedtem ki a halat. Mivel Anya még nem ért oda, Apa még egy pontyot akasztott, azt is szinte kézzel merítettem.
Nekem picit csalódás volt a tó, Apa szerintem élvezte - én adok még neki esélyt, mert a körülmények nem voltak ideálisak.

2015.08.19.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése