PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2015. szeptember 5., szombat

Rakózás a Varsányi tónál

Az ünnepnap után elindultunk pecázni. Irány az Aranypikkely, egy jó rakózásra. Időben keltünk, oda is érünk - Erre a tó zárva van ! Mi a fene? Kivették a hosszú hétvégét? Apa gyanította, hogy más van emögött, de volt fontosabb gondunk is. Most hova menjünk?
Bázis, Moby Dick vagy Joker? Végül én a Varsányi tavat dobtam fel, mivel onnan még el kell hoznunk a múltkor otthagyott kötényemet, ha még meg van . .
Apa is jó ötletnek tartotta, mivel rakózásra ideális helynek tűnt. Gyorsan szereltem, Apa pedig a picker mellett az method úszót próbálta használni.



Mint mindig, most Apa készült el gyorsabban. Én még a felénél járhattam, mire ő már bekeverte mindkettőnk etetőanyagát és összeszerelte a cuccait. Az első kapása a pickeren jött, egy szép 2,5-es ponttyal kezdett. Neki már jó napja lesz az tuti. Mondjuk, amikor pár hal jól megtépte már ez nem volt ennyire sima :)

Az etetőanyagot dobtam, kukoricát pedig kupakolva raktam be. Kb egy órát vártam a pontyokra. Szép elhúzós kapások voltak, meg is akad, de a gumi nyúlása közben kiakadt a horog. . . . arrghhh. Ezt még eljátszottam párszor. Nem tudtam mi a gond, gondoltam a horoggal volt a probléma. Kell majd keresnem jobb horgot. Etetés után félórával jött a következő kapás, megint kipattant a szájából - gubanc, előke csere. Kicsit erősítettem is az előkén. Újabb 20 perc, kapás, nem lett meg . . .  nem megy, nem megy.
Apoa közben fogott halat az úszóssal is :)
Ezután csaliztam kemény kukoricával, aztán tejsavas kukoricával. Amikor is eljött a fél tizenkettő, és egy szép kapás után meg is akasztottam a halat. Pár perces fárasztás után meglett a ponty !!!! Rakón a második. Teljesen fellelkesültem, és toltam vissza a botot. Amikor pár üres kapás után ismét akasztás. Emelem felfelé a botot, a hal viszont nagyon elindult a túlpart felé. Na ezt az 1,2-es gumim nem díjazott . . . Apának mondom: Nem bírom megtartani, el fog menni ! Mire kimondtam már tépett is . .  De tőből ! Nem mertem befordítani a botot, féltem, hogy az is törik. Vitt mindent: előke, úszó, a gumi nagy része . .  lehet azóta is viszi a hal :( Amikor láttam már Apa első halát igazán felrakhattam volna az erősebb gumis topszettet. A szomszéd öregek kérdezték mekkora gumit tépett ki a hal? mondom 1,2-est. Válasz: Ide onnan felfelé kell gumizni, tehát mehetett volna az erősebb topszett, akkor nem rohan így ki a hal és nekem is bele kell fordítani a botot, lesz ami lesz.

Az időjárás mesés volt, nagy árnyas fák alatt szuper peca volt. Hát még, ha több halat sikerül kiszednem a vízből.

Bónusz: a kötényem is meglett ! :

2015.08.21.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése