PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2015. augusztus 12., szerda

Varsányi-tó - Energo családi selejtező

A táborban voltam ,mikor Apa üzent, hogy a szombati hazajövetel után, vasárnap lesz a selejtező. Magamban mondtam, hogy király, úgysem horgásztam még eleget a héten :)

Hová tűnt Apa ?
Vasárnap reggel lecuccoltunk, és indultunk Tökölre. Mikor odaértünk mondták, hogy a kettes tavon lesz a verseny, ahol még soha nem pecáztunk. Most ez is megtörtént. Becuccoltunk, és elkezdtünk szerelni. Én a ládán ültem, így azt szereltem, állítottam be, Apa pedig a Korum székét. Amint kiértünk már lehetett etetni. Én matcheztem, Apa meg feederezett. Két bottal lehetett horgászni. Gyorsan kimértem a vizet, hát mit ne mondjak nem volt túl nagy mélység.
Hol vagytok ????
Megint jó kis kapkodós rajt volt, mivel félóra alatt kb. semmit nem lehet előkészülni. 1 perc volt kezdésig és még egy deka etetőanyagot nem tudtunk bejuttatni. Apa épp összerakott egy picker botot és már jött is a dudaszó.Én közben kukoricával csaliztam, amit letettem fenékre. Először 12-es horoggal volt felszerelve a botom, de mivel sok kapás volt, amit persze nem sikerült megakasztanom, így 10-esre váltottam. Hát, ezzel se akart rendesen megakadni a hal, pedig ott volt. Ezt onnan tudtam, mert minden kapás az igazi ponty kapás volt, A kicsit kitolja, majd lassan oldalazva eltűnik az úszó, és bárhogy vágtam be, nem akadt a horog.
Kézben a ponty
Apa valamit szerelt, vagy nem tudom mit csinált, így Ádám ült be a helyére. Apa pont arra fordult és látta, hogy görbül a bot vége. Ádámnak nem sikerült észrevennie, így Apa kapta fel a botot. Pár perces fárasztás után partra került a jó 2 és feles ponty. Az 5 órás versenyből ez az egy hal került partra nálunk. Máshol volt, hogy sorba szedték a halakat. A bal szélén 38 kg feletti részmérlegelés volt, ekkor mindenki visszaengedte a fogott halát, mivel nem lehetett velük versenybe szállni. Az egészben az volt a legjobb, hogy horgásztunk a kettes tavon, méghozzá így, ingyen horgásztunk.Jó volt látni, hogy  rakó távon ugyanúgy mozgott a hal, ezért lehet, hogy Én még vissza jövök a halakért, rakóval. Na az lesz az igazi izgalom :)
Egyébként szuper idő volt, az árnyas fák alatt jól telt az idő, még akkor is, ha csak egy ponty jött össze. Ádám is sokat segített, pakolt, büfét látogatott és néha a botokra is ügyelt :)

2015.08.09.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése