PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2015. augusztus 9., vasárnap

Horgásztábor -Szigetbecse

Augusztus első hetén horgásztáborba mentem, reggel 10re kellett Szigetbecsén lenni. 8kor találkoztunk Norbiékkal Pesterzsébeten és együtt indultunk el. 1 óra út volt kb, 9 körül ott is voltunk. Lejelentkeztünk és elfoglaltuk a szállásunkat. Norbival ketten kaptunk egy 8 személyes sátrat ! Cuccok a felső szintre, mi pedig az alsóra költöztünk.
Sátor, amiben aludtunk

Norbi a sötétben
Elrendezkedtünk, elbúcsúztunk a szülőktől. Utána gyors eligazítás volt a táborban, később pedig lengyel horgászküldöttség érkezett. Délután lehetett választani, hogy peca vagy strand legyen a program. Én és Norbi választottuk a horgászást, gébfogást gyakoroltunk :) Klassz volt . .

Az éjszakai csapat
Ebédosztás
Még aznap éjszakai pecára is mentünk, szürkületkor jöttek inkább a halak, amikor besötétedett megálltak a halak. Éjfélig voltunk kint, pár keszeg akadt horogra. Ekkor ismerkedett igazán össze a társaság. Laci, Levi, Zete, Pityu és Bence voltak kint aznap  este és ők voltak a táborban az idősebbek. Másnap 6kor ébresztő volt, gyors zuhanyozás után indult a nap. Reggeli után derült ki, hogy Lacival már voltunk közös versenyen, Szigetszentmiklóson, ott ahol kicsit rövidebb lett a rakósbotom. Aznap gyakorolgattunk a vízen és elmentünk a halneveldébe is. 

Éjjeli keszeg, rakóson, Sanyi bánál
Szerdán reggel volt etetőanyagkeverés gyakorlása, peca egy volt versenyző irányításával. délután hajókirándulás és hajólerobbanás. Utána elmentünk a ráckevei Savoyai Kastélyba. Itt tudtuk meg, hogy a Zimmer Feri 2-őt a kastélyban forgatták. Busszal mentünk haza. Ekkor telefonáltam Apának, hogy etetőanyag támogatásra lenne szükségem és egy 6 méteres spiccbotra. Apa 6 körül meg is érkezett, mi éppen a strandon voltunk a társasággal. Aznap úsztam át a Kisdunát, tök jó buli volt. 
Bence keszegei
Aznap megint volt éjszakai peca, de már nem maradtunk olyan sokáig. 

Halneveldei tükrös
A kissebbek versenye délután
Csütörtökön volt a háziverseny, délelőtti körbe kerültem én, délutániba a kisebbek. Aki éppen nem versenyzett elment rendőr motorcsónakozni. Meg amíg a kicsi csoport versenyzett, addig mi nagyobbak megírtuk a horgász tesztet, horgot kötöttünk és célba dobtunk. A 70 lóerős csónakkal szuper volt száguldozni ! Ez nagyon tetszett ! A peca nem sikerült túl jól, de sebaj, délután strand. Még este billiárd volt a "Czárban" és pingpong bajnokság. Szülinap is volt, Veronikának, tényleg.

Dani és a ponty
Pénteken megint verseny, a második forduló, a kicsik kezdtek, mi addig aludtunk :) Kimentünk a strandra, aztán jött a mi körünk. Fél 3-tól fél 6-ig. Czár-látogatás jött, aztán tábortűz. 
Aznap is volt szülinap, és Ki mit tud is ! És jött a legjobb program - nem kellett lefeküdni, csak ne hangoskodjunk !!! Na az alvás az kimaradt, egész este duma és röhögés, irtó jó móka volt.
Zete és a kisköves
Szombat reggel Apa érkezett értem, elbúcsúztam mindenkitől, a kocsiban még nem aludtam el, de otthon dőltem, mint a zsák.
Előtte persze Walterland és Sügérbolt, mert vasárnap peca megint.

Szuper hét volt, köszönöm szépen Nektek Táborlakó Társak ! - fiúk, lányok - egyik legjobb hetem volt, peca és sok új barát ! Köszönöm Sanyi bának, Tibi bának, Anita néninek, Marika néninek, És Jani mesternek :D
Ha tudok jövőre veletek ugyanitt vagy máshol :D

2015.08.03-08

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése