PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2015. július 8., szerda

Országos Horgász Csapatbajnokság 2015 - Velencei-tó , első forduló

Eljött a nap, amit már olyan nagyon vártam. 10 órától élesben megy a verseny és én képviselem a Ráckevei Szövetséget U14-es kategóriában.
Állásépítés Zsolttal
Ma is korán érkeztünk, fél 7re lent voltunk az evezőspálya mellett. Mire leértünk, már ott volt az egész csapat és csatlakozott még hozzánk pár segítő. Többek között Kocsis Laci /Cila/ csapatkapitány helyettesként. Először az etetőanyag kiosztása volt meg, aztán kaptam pár cuccot az eredményesebb pecához. Az említett bot mellett, kaptam Andrástól sok szereléket is. Molnár Laci is segített összerakni a rakós topszettet. Lassan összeállt minden, mehettünk be a pályára. A csapatkapitány Gerendi Zsoltot jelölte ki tartaléknak, így a verseny nagy részében ő állt mögöttem, mellettem és segített a tanácsaival. Zsolt, ezúton is nagy-nagy köszönet!
A sorsolás után bement minden csapattag a szektorába. Az U14-esek az A szektorban horgásztak, ez az első szektor a pálya bal szélén. A szektor közepét dobta a sorsológép, de különösebben nem hiszem, hogy számított volna hova ülök. Így utólag azt hiszem az sem segített volna, ha szektor szélén ülök.
Nálam sneci, hátul keszeg :(
Rakózásra és snecizésre készültünk, az előző nap tapasztalatai alapján. Folyamatosan építettem az állásom, aztán megvolt a limitellenőrzés is. Készre kevertem az etetőanyagaim, beállítottam az összes botot. Köztük az új rakóst is. Kicsit feszes lett így egyedül a készülődés, de azért 9.30 körül már jól álltam. Az etetés 10 óra előtt 10 perccel indulhatott. Bedobtam rakós távra 15 gombócot és rákupakoltam még 5-6 szúnyogos földet. A snecizőtávra is jutott anyag, dudaszóra én rajtra kész voltam.
Itt még bizakodtam
Elindult a verseny, snecizéssel kezdtem. Jött van 5 sneci, aztán szünet. Kb 1 óra múlva néztem ki rakóra, amikor már láttam, hogy mellettem szedik rakós távon a keszeget. Nálam viszont csend volt . .  Azt tudtuk, hogy messze a padka, a medertérkép alapján 16 méteren futott sokáig. Azt a 10 méteres rakóssal soha nem érhettem volna el. Egy vagy két keszeget fogtam talán innen, de nagyon sok idő telt el 2 fogás között.
Visszamentem snecizni, mert ott legalább volt pár hal. Zsolt is kereste, hogy miben változtassunk, de nem jöttünk rá a megoldásra. András is odajött párszor, próbált pár tanácsot adni.  Itt már éreztem, hogy ez a nap részemről elszállt. Egy picit reménykedtem, hogy legalább egy embert meg tudok előzni, aki sokat snecizett és hal neki se nagyon jött.
Ennyi
A mérlegelés viszont szomorú számot mutatott: az összfogásom 3 óra alatt nem érte el a 1,5 kilót.

Teljesen összeomlottam . . . 10-est csináltam . .  a csapateredményhez a létező legnagyobb számot tettem hozzá . .

Csak ültem a horgászhelyemen és gondolkodtam, mit kellett volna máshogy csinálnom. Apa is próbált kerülni,  alig szólt hozzám. Volt olyan pillanat, hogy megbántam egyáltalán, hogy eljöttem és engem válasszanak be. Talán, ha matchezhettem volna . .

Lassan jöttek az eredmények és bár Apa pakolgatta a szereléket , én az első bóján túl matcheztem. Etetés nélül persze. Majd gyorsan fogtam is egy szép szákolós keszeget !!! AAArghhh, ez lett volna a megoldás. Gyorsan utána még egyet . .

A miénk után egy órával vége lett a felnőtt versenynek is. A csapat nagyon gyengén állt az első nap után, mindannyiunk nagy csalódására. 8. hely . .  ettől azért jobbra számított mindenki. Holnap lesz még mód javítani, és van is mit. A csapat megbeszélés is másnapra lett eltolva, mindenki elindult hazafelé. Holnap új nap, új remények, új peca.

2015.06.27.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése