PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2015. július 13., hétfő

Országos Horgász Csapatbajnokság 2015 - Velencei-tó , második forduló

Eljött a verseny második napja, fél hétre ismét a pályán voltunk. A sorsolás után kicsit jobb helyre kerültem. Azt már tudtuk, hogy az első pár helyen messze van a padka, így örültem a 9es helynek.
Megterítve, botspiccek már a földön - várva a vihart
Mára Molnár Laci lett a tartalék, ő segített nekem végig a verseny alatt. Előre megbeszéltük, hogy sok snecizés mellett, párszor nézzek ki rakós távra. Az etetőanyag keverése már ment egyedül, simán kész lettem időre. Kezdés előtt 10 perccel, dudaszó, etetés. 10-kor megindult az OHCSB második napja. Snecivel kezdtem, egy órán keresztül "ütöttem a küszt". Utána kinéztem rakóra, talán félórát voltam kint, 2 keszeg jött onnan. Vissza snecire és innen keményen azt nyomtam végig. Laci és Apa sokszor elsétáltak, nézték a többi csapattag eredményét. Vegyes hírek jöttek: Csilla egész jól állt, Antinak nem nagyon ment, Zsolt jól tartotta magát a szektorban. Schmidt Attila küzdött Walter Tamás mellett. Közben fél szemmel mindenki az időjárás alakulását nézte, mivel 13 körül volt várható a vihar. Én biztos voltam benne, hogy a mi versenyünket még nem zavarja be, de azért a rakós, a topszettek, tartalékbotok mind a földre voltak letéve.

Snecigyűjtés
Ernyő kinyitását senkinek nem ajánlották :) Szép snecik jöttek végig és kezdtem bizakodni, hogy pár helyet tudok javítani és a csapat is előrébb léphet. Egy órakor lefújták a versenyt, a mérlegelés a túlsó végén indult.
1-es horgászhely: 2720g, ezt tuti nem fogtam be, bár ki tudja..
2-es horgászhely: 840g, ettől biztos több halam van - nem leszek utolsó :D
3-as horgászhely: 1800g, mivel csak saccolni tudtam, mennyi halam van /2kg kb/ úgy gondoltam őt is megelőztem
4-es horgászhely: 5440g: a nógrádi versenyző szépet teljesített, szerintem nyert is ezzel a súllyal
5-ös horgászhely: 2740g: ez is több, mint az enyém
6-os horgászhely: 1840g, szerintem őt is beelőztem . .vagy ki tudja...
7-es horgászhely: 1260g: ekkor biztos voltam, hogy 7-estől nem lehet rosszabb az eredményem, talán 6-os
8-as horgászhely: 3440g: na ő megvert az tuti
9-es horgászhely: Ja, ez én vagyok :) 2180g, aaaaaz pediig szektor 6-ot ért ma !!!

10-es horgászhely: 4980g: ő lesz a második a mai napon.

Eredményhirdetésre várva
Laci és Apa is gratulált ! Laci nagy köszönet a segítségért, kellettél Te is az eredményhez !Magamban azt számoltam, ha egy pillanatra se állok le a sneciről, mi lett volna . .  csak fél kilóra volt a 4. hely . .  sebaj, a hatodik hely tök király, ha végignéztem a mezőnyt, pár válogatott kerettaggal, akkor ez teljesen jó eredmény.

Sikerült javítanom a tegnapi eredményemen - mondjuk azon rontani nem tudtam volna - most a csapatnak kell szurkolni, hogy előrelépjünk.

A felnőttek még egy órát pecáztak, mi addig nagyon gyorsan elpakoltunk. Szó szerint nagyon gyorsan, mert megérkezett a vihar ! Szerencsére mindenünk egy kupacba volt már rakva, mikor elkezdett esni ezerrel, csak beszórtuk a kocsiba és esőkabát fel ! Én elmentem megnézni Walter Tomit :) Jó messze volt tőlünk, a legutolsó szektorban, mire odaértem az eső is elállt.

Rakósbottal horgászott a végén, de valami brutális tempóban. Néztem egy ideig, aztán átmentem csapattársamhoz, Schmidt Attilához. Kocsis Laci is ott volt mögötte, a csapatkapitány helyettesünk. Itt voltam a versenyt lezáró dudaszónál, mikor is valami ritkát láttam. Cila nézte az órát és számolt vissza. Attila utolsó hala, pár másodperccel dudaszó előtt akadt meg, és mivel az a hal ér, ami dudaszóra vagy szákban, vagy a part vonala mögött van, Attila nemes egyszerűséggel felemelte a 13 méteres botot és maga mögé lendítette azt ! Nem volt semmi látvány !
A mérlegelés során már látszott, hogy megy a nagy számolgatás, de egy helyet tuti előrébb léptünk.
Kimentünk, gyors ebéd és vártuk az eredményeket. Ezzel párhuzamosan Cila mindig hozta a friss infókat A Minszkben zajló EB-ről. Ott már tudtuk nem lett meg a dobogó, de jó az a 4. hely is.
Az eredményhirdetésnél kiderült, hogy nekünk a negyedik hely is messze volt, csak 7. lett a csapat.
Ami azért örömre adott okot, hogy Csilla egyéniben ezüstöt érőt horgászott a 2 nap alatt. Gratulálok, Csilla !
Összefoglalva: nagyon köszönöm az egész csapatnak ezt a 3 napot, köszönöm, hogy ott lettem a Velencei-tónál Veletek ! A sok biztatást, tanácsot és türelmet :)

2015.06.28.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése