PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2015. május 31., vasárnap

Snecis edzés a Csőhídin

A múlt heti versenyen megbeszéltük Apával, hogy annyit gyakorlom a snecizést, amennyit csak tudom, mert itt az létfontosságú lehet.
Szombat reggel le is jöttünk és gyors etetőanyag keverés után mentem egy 2 órás etapot.
A terv az volt, hogy a 2 órás szedegetésnek valahol 200 db snecinél kell megállnia és ha lehet abból is a darabosabb jöjjön.
Top Mixes snecizőnk volt, azzal próbálkoztunk, bár a múlt heti anyagnak tök más színe volt. Állagra az akkorihoz hasonló, toccsanós bekeverés készült. Maradt még némi keszeges anyag is, azt is adagoltam folyamatosan, hátha sikerül a méretet növelni vele. Földes szúnyog persze nem maradt, el is pusztult volna egy hét alatt, de megoldottam anélkül is.
Az elejétől szép darabok jöttek, szinte folyamatosan jöttek a kapások. Egy 0,5-ös úszóm volt fent, de majd keresnem kell egy érzékenyebbet, sok kapást inkább csak sejtettem vele.
Bejött neki az etetőanyag
A snecizésben az a jó, hogy a kajakosok és társaik miatt nem kell kivenni az úszót, mert volt belőlük szép számmal. Max a kísérő motorcsónakosok keltette hullám volt zavaró. Meg a pofátlan kacsák, amik előszeretettel csócsálták a bedobott etetőanyagot, míg el nem zavartuk őket.
Én szorgalmasan szedegettem a halakat, Apa közben szomszédolt, mert kiszúrta Bodzsár Norbiék autóját és elment látogatóba. Cserébe Norbi is beköszönt hozzám. Ők a vasárnapi feeder versenyre gyakoroltak, ahogy még jó páran a parton.Lassan letelt a 2 óra, befejeztem a pecát, pont el is fogyott az etetőanyagom. Mivel a sneciket a szákba gyűjtöttük, vissza már nem lehetett engedni őket, beírtam a fogási naplóba és vittük haza mindet. Otthon kiderült, hogy 2 kiló feletti a súly és 171 darab a végeredmény. Van még mit javulnom, de nem reménytelen a dolog. Most is volt egy 10 perces ritmustalan időszakom, amikor mentem jobbra-balra, kerestem a halakat.
Otthon gyors átöltözés jött, mert volt még délutáni program.

 Egyébként mesés idő volt szombaton, akár egész nap kinn maradtam volna a vízen.


2015.05.30.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése