PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2015. május 31., vasárnap

Díjkiosztó Szigetszentmiklóson

Az előző bejegyzésben jeleztem, hogy van még aznapra program, abból ez volt az egyik.

A múlt hét szombati /felhőszakadásos, esős/ verseny eredményhirdetését mára tették. Akkor még nem tudtam miért, de ez most megoldódott. Ma volt a felnőtt egyéni verseny és így hozták tető alá a közös díjkiosztót, majálist, kisebb fajta bulit.

Egy órára pont oda is értünk, a rendezvény kicsit csúszva kezdődött. Nagy dologra nem számítottam, bár megsúgták, hogy második lettem. Inkább udvariasságból jöttünk el, ha ők meghívtak a versenyre, akkor megtiszteljük őket, hogy eljövünk a díjkiosztóra.
A klub rövid bemutatása után gyorsan ment az eredményhirdetés. köszönhetően annak, hogy alig volt nevező egyes kategóriákban. Talán az enyémben volt a legtöbb. Az a kis srác előzött meg, aki a csapatversenyben U18-ban 3. lett, valami nem túl sok hallal. Valahogy itt elém került, de adott körülményke között én örültem, hogy nem nulláztam. Annak meg még jobban örültem, hogy az esőben eltöltött pár óra eredményeképp egy orsóval lettem gazdagabb :)

Gyors búcsú, sipirc haza, mivel megyek videózni az unokahúgom fellépését. Addig Apa és Ádám snecit pucolnak és készül belőle valami titkos dolog.

Ui. A titkos dolog olajos hal lett:) Jól néz ki, az íze meg majd kiderül, ha kinyitjuk !

2015.05.30.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése