PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2015. május 12., kedd

Gyermek Horgászverseny 2015. május 10.Csepel

Na még egy poszt, ami nem rólam szól :) lassan át kell nevezni a blogot :)

Szóval: A hagyományos gyerekverseny a csőhídi pályán, de én már ebből kiöregedtem.
Azért nem maradtam én se hal nélkül, mivel a szektoron túl kicsüccsentem rakózni.
Én is "mérlegeltem" pár snecit.

Ádám viszont - Apával a háta mögött - ismét nevezett. A tavalyi második helyezés után magasra volt rakva a léc, főleg, hogy tudta, Norbi ismét versenybe száll.
Ráadásul egymás mellé sorsoltak, a pálya elejére. Egy nádkupac volt csak köztük, de azon keresztül is látszott, hogy szorgalmasan szedi Norbi a sneciket.
Ádám is igyekezett, de ő még messze van ettől a sebességtől. A tavalyi 32 halát viszont szépen felülmúlta, 91 db lett a végén a szákban. Köztük egy gyönyörű bodorka és egy szép sügér.
Ez a szám 5. helyet ért, amit egy szuper orsóval jutalmaztak a szervezők, szponzorok.
Ádi azóta ezzel alszik :)
Ádámmal madarat lehetett volna fogatni. A tegnapi első hely mellé Norbi begyűjtött még egyet, megszorítani se tudták, majdnem 200 hallal végzett az élen.

Az már csak hab a tortán, hogy a dobóversenyt is ő nyerte meg :) Tavaly az még az én trófeám volt :)

Gratula Ádinak és Norbinak is. Történt még valami a verseny közben, végén, de az még csak körvonalazódik, május végén kiderül mi lesz belőle, ha lesz egyáltalán . . 

2015.05.10.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése