PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2015. május 12., kedd

III. MACONKAI MAJÁLIS NEMZETKÖZI KUPA

Ismét egy bejegyzés ami nem rólam szól vagy legalábbis főleg nem rólam. Kép se készült rólam, de jobb is.

A rám vonatkozó rész röviden: atomrossz helyre sorsoltam be magam . . . rakós távon 50 cm, 30 méteren 80 cm víz. Jó mi?  Én tényleg megpróbáltam mindent, de tényleg . . az első 4 órában ott álltam 4 db kis keszeggel. Sírni tudtam volna . .  még az sem nyugtatott, hogy a mellettem pecázó felnőttek se fogták degeszre magukat. Végül az utolsó 2 órában történt valami pecára hasonlító dolog is, fogtam pár kiló keszeget. Ennyi, összejött vagy 3 kiló halam és kész. Ezért se ifi kupa, se semmi nem járt. Itt már a szúnyog sem segített.  Csak egyszer sorsoljak már normális helyre, az se érdekelne, hogy kik ülnek a szektorban, csak történjen valami . . Talán majd a következő körben.


Na akkor nézzük Ádámot. Azért azt le se tudná tagadni, hogy a testvérem, ő is besorsolt a tutiba. Durr a szektor közepébe, ahogy kell. Norbi kihúzta az egyes helyet, ezzel a verseny győztese már meg is volt. Ádi tisztességgel végigküzdötte a versenyt, 5 hallal zárt a végén. Koi és kárász vegyesen. Ez ma egy 8. helyet ért, de nem volt elkeseredve, mivel a múltkori versenyen még ennyi sem jött össze. Az eredményhirdetést még megvártuk, de tudtuk, hogy max Ádi emléklapját kell kivárnunk.

Összefoglaló vége, ettől csak jobb jöhet.

2015.05.09.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése