PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2015. április 4., szombat

Ezüstkárászok az Aranypikkelyen

A Villantós verseny után már tudtuk, hogy egy hét múlva jön az örömpeca az Aranypikkelyen.
Mese nincs ez a kedvenc tavam. Rakóssal, pickerrel nagyon jókat lehet itt pecázni.
Nem érkeztünk túl korán, de a mi oldalunkon mégse volt senki.
Klassz, oda ülünk ahova akarunk ! Azért egy kis bibi akadt - olyan magasan volt a víz, hogy kb egy helyre tudtam a ládám felépíteni - az pedig nem a tuti helyem volt, de nem baj.
Gyors építés, botszerelés, etetőanyag maradt a múlt hétről, fotóállvány, kamera beizzítva.
Óra átállítással együtt is megvoltunk 8.30-ra.

A bedobás után gyorsan jöttek a kapások, az elején a rontott kapások. Aztán, hogy még szebb legyen nekem is, Apának is partközelben elment 2 halunk :(

Horgokat cseréltünk, és a következő fárasztásoknak már szákolás lett a vége. Sorban jöttek a kárászok. Illetve nem igaz, nekem volt közben egy közepes dévérem is.

A peca közben próbálgattam, hova tudom felszerelni az akciókamerát, törtem a fejem mindenféle vágásokban.

A videóban ebből láthattok majd párat ! Ami még javában készül :D

2015.03.29.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése