PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2015. április 4., szombat

Csendespart . .nagyon csendes :(


Új tó, új verseny és egy nagy nulla.

Ennyivel össze is tudom foglalni a szombatunkat. Apa talált egy versenykiírást, nem messze tőlünk Dunavarsányban. A tavon még sosem jártunk, jó alkalomnak tűnt meglátogatni.

Hát, nem kellett volna . .  Mondom a pozitívumokat: klassz volt az idő, az új bottal egész jókat tudok dobni, bár még sokat kell gyakorolnom. És az utolsó pozitívum ez a kis gif:)

A 8 órás verseny alatt pont ennyi hallal találkoztam, de nem csak én.

Reggeli torna
Összefoglalom: az első helyezett 43 kg-al nyerte a versenyt. Ez még rendben is van, ez egy szép versenyeredmény - ő nagyon jól horgászott, egyszer majd én is szeretnék így feederezni.
A második helyezett fogott illetve merített egy kis kárászt - a második !
A harmadik a mellettem levő srác, akinek a nádból sikerült kiimádkoznia egy pici naphalat.


Ennyi, más nem fogott halat sem. Azt hiszem a fenti giffel én elcsíptem a képzeletbelei 4. helyet, mert én legalább láttam halat - és nem olyat amit más fogott ki :)

Na, ez ment 8 órán át
Az eredményhirdetésnél kérdezték a győztes, milyen távra horgászott? Válasz: 118-ra !
Arrrrghhhh . . .  kb semmi esélyem nem volt halat csípni, jó esetben karcoltam a 75 métert.

Mozdítás nélkül telt el a 8 óra, pedig próbáltam már mindent / még a spiccbot is előkerült /

Ez van, legalább elkezdtem a barátkozást a heavy feederrel - bár mikor a srác mellettem eltörte a pecabotját egy lendületes dobásindításban . . kicsit óvatosabban lendítettem a következő 5 dobásom :)

A legközelebbi jelenés - ha nem jön közbe semmi - Maconka, úszós ifi kategória, és remélem lesz vagy 20 fok :)

2015.04.04.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése