PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2015. április 6., hétfő

A rakósbot leporolása

Közeledik az első forduló Maconkán, és már jó ideje nem fogtam kézbe a rakóst.

Lehet nem ott kéne elkezdeni - legalábbis ez volt a fejemben, amikor felvetődött, hogy hétfőn mégsem lesz hóesés és társai. Tehát irány az Aranypikkely.

Nem mentünk korán, fél tízkor indultunk otthonról. A helyünk is szabad volt, a szerelés, építkezés se volt sok idő. Viszont hal, na az ma nem volt.
Jó, nekem beesett rakóra pár sneci és Apának is volt egy rontott kapása  feederen, de azért ez nem volt az igazi.

Vagy a víz hideg még, vagy mi felejtettünk el horgászni, vagy mindkettő :)

Egy jó dolog azért csak történt. Mikor már nagyon untam a snecizést, kérdeztem Apát: bedobjam a heavy feedert én? Mondta, persze, lássuk itt mennyit dobsz.

Nem is nagyon suhintottam meg, és a kosár simán 80 méter felett esett a vízbe, szinte a szemben ülő horgász elé dobtam !!! Jó lesz ez ! Persze kapást ott se tudtunk kicsikarni, de a dobás legalább már jó nagy volt.

Fél kettőkor elpakoltunk mindent, és az egyetlen állat fotójával zárom a bejegyzést, amit aznap lekaptam, lent a házunk előtt :)


2015.04.06.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése