PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2015. március 26., csütörtök

Villantó Évadnyitó Kupa

Elkezdődött a versenyszezon !

Legalábbis nekem, mégpedig ott, ahol tavaly zártam azt. Villantó-horgásztó nagyobbik taván.

Idén itt már volt 2 verseny, egy pergetőverseny és egy békés halas verseny. Na az utóbbi volt pont egy héttel ezelőtt, és volt hogy az egész szektorban senki nem fogott halat !!!

Jó kis előjelek, de sebaj, eltelt egy hét , a víz is kicsit melegebb és hátha jó helyre húzok. Mint később kiderült az utóbbi pont nem sikerült . . .

Még napkelte előtt indultunk

De kezdjük az elején. Érkezés jó korán, sorsolás jó nagy késéssel. Ennek eredményeként még javában szerelgettem, mikor pisztolylövésre elindult a verseny. Még jó, hogy Apa az etetőanyaggal már készen volt, így legalább az egyik botot be tudtam dobni / azt elfelejtettem mondani, hogy 2 botos verseny volt - bár pár nappal előtte még 1 botosra a változott az eredeti 2 botos kiírás/

A lényeg, hogy egy bot már a vízben, kapásjelző beizzítva, mehet be a másik bot is. Látszott, hogy be kell rendesen dobni, különben itt ma nem lesz halam :(
Kapásra várva

Próbálkoztam, próbálkoztam, de az ilyen távdobó versenyeket nem nekem találták ki. Az már csak külön jó volt, hogy a múlt héten hal nélküli szektor kellős közepébe sorsoltam. Azért bíztam benne, hogy 1 halat azért csak szákba terelek és ezt meg tudom majd örökíteni az akciókamerával.

A verseny brutál hosszú volt: 8 órás !!! ennyi idő alatt csak elcsípek egy halat . .

Az elején volt pár rontott kapásom, bevágásom, tehát hal az van , csak meg kell akasztani.
A verseny kezdete után erre pont 2 órát kellett várni: Egy szép ponty keveredett horogra és később a szákba. Kb 1,5 kiló körüli lehetett. Megvan az idei első halam !!!

Bíztam benne, hogy itt beindul valami, mert a szektor szélén azt láttam, hogy mások azért szedik kifelé a pontyokat. Negyedóra múlva ismét kapás, Apa vette észre, hogy a spicc nagyon be van feszítve, rákérdezett, hogy ezt én hagytam így, vagy durva húzós kapásom van. Hát az utóbbi :)
Ez talán még szebb hal volt, mint a korábbi. A részmérlegelésnél kicsit több, mint 3 kilóm volt, ami kb semmire se volt elég.

Itt egy nagyobb szünet jött, amit egy kósza kárász tört meg, de az nem számított bele az értékelésbe.

3 óra körül megint jelzett a spicc, a fárasztás végén ismét ponty került a tartószákba. Sőt, 10 percen belül jött még egy.

Ezután már csak rontott, elkapkodott kapásaim voltak. Végül 6,15-el zártam a napot, ami olyan szektor 5re volt elég. Utolsó nem lettem a felnőttek között, ismét volt jó pár nullázó horgász a soron.

4 körül jött az "ebéd", ami már nagyon jól esett, ahogy a verseny is jó volt. És az időjárás? Az mesés volt egész végig !

A következő versenyen biztos jobb leszek én is, ez még csak szezon eleji forma volt :D :D

Jövő héten irány az Aranypikkely!!

2015.03.22.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése