PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2014. augusztus 6., szerda

Csőhidi-pálya - Végre siker !

Pénteken még mielőtt lementünk volna a Nagyszülőkhöz lenéztünk a csőhídi pályára, de most már rakóval. reggel lecuccoltunk vittük a ládát és a rakós botot. Apa még előtte vett tűző szúnyogot, mert itt csak azzal lehet halat fogni. Összeszereltem a rakót a keszeges topszettet arra meg rátettem, a szereléket. A gumi egy Preston innovations - Original Slip Elastic blue 0.91 - es volt. A főzsinór egy 14-es, az előke 12-es volt. A horog egy vörös színű 18-as szúnyoglárvás volt. Az ólmozást a Dinsmores No.1 super soft shot-tal oldottam meg. A csali egyértelműen szúnyoglárva volt. A Tímár ELITE keszeges etetőanyagot használtam. Az első félórában nem volt semmi kapásom, majd egyszer csak bevágtam és valami volt a bot végén. Egy szép bodorka. Vízközt kezdtem, ott jött két szép bodorka. Utána megállt a fogás így lejjebb mentem ott meg beállt a keszeg. Pár keszeget húztam ki ezután, majd jött Anya értünk és ezzel haza mentünk majd onnan indultunk a Nagyszülőkhöz, mivel másnap Lucfalva volt a cél.

2014.08.01.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése