2014. augusztus 6., szerda

Lucfalván, nagy csapattal

Ezt a bejegyzés hagytam, hogy Apa írja meg, mivel értékelhető halat csak ő fogott.

Immáron sokadszorra tértünk vissza Lucfalvára. Az előrejelzés szerint szép idő volt aznapra várható.
A mai pecára nagy társasággal terveztünk érkezni, bár nem egyszerre érkeztünk a  vízpartra.
Első körben Viktor, Milán és Én értünk ki és cuccoltunk be a lefoglalt házikónkba. Gyors keverés után mentek be a csalik a helyükre. A korábbi tapasztalatok alapján, irány a nád töve. Viktor csakazértis úszózott, bár a nád közeli célt választotta Ő is. Viktor a saját, előző nap kevert etetőanyagával dolgozott, mi a gyárival. Jó sokáig nem történt semmi, attól eltekintve, hogy Viktor aprította a sneciket :)
Jó sok idő és pár szerelék elvesztése után lassan beálltak a halak az etetésünkre. Közben megérkezett Ádám is, Lucával és Gabival együtt. Ádám gyorsan spiccbotra szerelt és szedegette a sneciket. Lucával párban gyűjtötték a halakat. Aztán végre megtört a jég, begörbült a spicc és végre rendes hal vette fel a csalit ! Ponty!  Bár kicsi ponty, de akkor is ponty ! És innentől beindult a henger, sokszor a botot nem tudtam letenni, mert már ott volt a hal a horgon ! Dévérkeszeg, kárász vegyesen. Befutottak Böbéék is, Kamillával és Attilával, így teljes a csapat. Kamillának ekkor Ádám segített spiccbotozni, Milán pedig Luca mellé szegődött.
Csukafogta halacska
Kezdődött is a sütögetés, éppen időben, mert már elég éhesek voltunk. A parázs pont jó volt, mivel Viktor egy ideje kezelgette a tüzet. Szalonnát és kolbászt sütögettünk, azt csepegtettük kenyérre. Isteni volt !

A kapások szépen meg is szűntek és az ég kezdett fura színt ölteni, elkezdtünk pakolászni. Gabival együtt indultunk, utánunk pár perccel Böbéék indultak. Viktor még próbált csukázni kicsit, később elmondta kevés sikerrel. Jó kis peca volt, külön jó volt, hogy ennyien összejöttünk. Mire Salgótarjánba értünk már zuhogott az eső, jó kiadós zápor fogadott minket otthon.