PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2014. július 3., csütörtök

Peca Maconkán, Pista és Józsi bával

Eljött a csütörtök. Reggel 7-kor indultunk. A tóra kiérve, láttuk, hogy a gáton verseny van, (72 órás pontyfogó) ezért, mi máshova mentünk, a II. szigetre. Becuccoltunk, Én összeraktam a botom, a többiek is összeszerelték cuccaikat, és indulhatott a peca. Hatalmas szél fújt. Én nem láttam a kapást a spiccen, úgy hogy még a kapásjelzőt is fel kellett raknom - bármennyire nem való rá.
 A nagy szél ellenére, mégis fogtunk halat. A videóban láthatjátok, majd milyen eredménnyel végeztünk.

Én: 1 ponty, 1 dévérkeszeg
Józsi bá: 2 ponty, 1 dévérkeszeg
Pista bá: 1 ponty, 1 kárász és egy balin



Én az első, versenyen kívüli pontyomat elvittem, és otthon megettük.Mindenkinek nagyon ízlett:)


2014.06.26.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése