PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2014. május 7., szerda

Gyerek horgászverseny, Vízválasztón

Vízválasztó
Próbáltam gyorsan szerelni
Hét elején Viktor hívta Apát, hogy nincs-e kedvünk elmenni a Vízválasztóra gyerekhorgász versenyre. Mi igent mondtunk. Összekészítettünk mindent. Én a rakós botot akartam bevetni, ezt az alkalmat is gyakorlásra akartam kihasználni. Szerdán leutaztunk a nagyszülőkhöz.  Mind a 4en mentünk, alig fértünk be :).
Csütörtök reggel indultunk a tóhoz. Mikor kiértünk a tóra Vass Józsi bá már ott várt minket. Szilveszter kint horgászott a hármas tavon. Elmentünk hozzá, és ő megmutatott sok mindent, hogy van felszerelve a botja, mivel csalizik, milyen mélységben. De már kezdődött is a sorsolás, így elköszöntünk Szilvesztertől és ő mondta, hogy majd jön segíteni.
Viktor és Kamilla
A mérlegelés
A sorsolásnál már ott volt Viktor, Kamillával. Most először versenyeztünk úgy, hogy nem egy csapat voltunk! Kihúztuk a helyünket, Ádám a 2. helyet, Én a 19. helyet húztam. Itt is van tanulság, ha kimész egy tóra mindig érdeklődj, hogy, hogy van számozva a "pálya", mert ha ezt nem teszik meg, úgy járnak mint én. Felpakoltam mindent magamra. És gondoltam egyik oldal 1. kezdődik és 50. végződik, talán a közepén lehet az Én helyem. El is indultam és szépen nagy ívben megkerültem a tavat. 19. és 50. között kb. 6 hely különbség volt. Mondom: király.
Díjkiosztó
Sorsolásnál elmondták, hogy kezdés előtt 5 perccel van etetés, egészkor meg indul a verseny. ezt is jól megtervezték. Nem tudom, hogy mire gondoltak , mikor így lett kiírva a verseny, például, mint én sok cuccal előkészülök, ahhoz nem elég 5 perc. Meg, hogy beetetés után alig állnak be a halak, de mondjuk kicsi tó.
A díjátadás
Ádi zsákmánya
Alig volt időm egy tartalék botot szerelnem, kezdődött a verseny. Gyorsan betoltam a rakóst, és vártam. egyszer csak megjelent mögöttem Józsi bá. Mondta próbáljam meg beljebb, mert ő már horgászott azon a helyen ahol Én, és neki bentről jött a nagy hal. Első kapásom egy kis kárász volt. Volt már pár hal a szákba, de nem olyan sok, mikor megjött Szilveszter, aki adta a tanácsokat. Egyszer csak szétugrott minden kis hal, ami az etetésen volt, és ott fordult egy nagyobb hal. Mondom, oda a kárászoknak, mert ez a böhöm nagy hal elijesztette őket. Azután csak nagyon ritkán jött kapás, de az is gyatra volt. Elég sokat ültem kapás nélkül, de 2 órás volt a verseny így hamar vége lett (azaz nekem miután nem jött hal, így nekem elég hosszúnak tűnt). aztán elkezdték a mérlegelést. Ádámnak is jött pár hal. Mikor hozzám értek, végre Én is láttam pontosan mennyi hal van szákban. Az össz fogás nem volt nagy durranás: Ádinak 200g,
Én és a Kés :D
Nekem 680 g volt. Szilveszter is bedobta a rakóst és megpróbálta megfogni azt a pontyot, ami ott fordul. De ő se járt sikerrel. Jött az eredményhirdetés, Ádám a 20 gyerekből 11. lett, Kamilla 9. Én meg ezzel az eredménnyel 6. Nem is olyan rossz. Jó dolgokat kaptunk, ami még jól is jöhet: ki zseblámpa, horog, damil, felszerelt létrán úszószereléket.
Viktorral megbeszéltük, hogy szombaton kimegyünk a Komravölgyi- víztározóra. Másnapra pedig Apával terveztünk egy pecát Maconkára.
Mikor hazaértünk, Papp Józsi hozott Maconkáról szép nagy kárászokat, ezeket Én nyúztam meg, majdnem mindet.

Ui. Másnapra azt hittem leszakad a vállam, hátam. Szokni kell még ezt a rakósbotozást . .   Így Apa nélkülem ment ki pecázni, de nem Maconkára - ahogy terveztük - hanem Lucfalvára. A pecáját végül megúszta egy szép kárásszal.

2014.05.01.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése