PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2014. április 27., vasárnap

Aranypikkely-tó

Előzmények:

Addig-addig nyúztam Apát, hogy közös erővel sikerült vennünk egy új botot, nem is akármilyet: egy rakósbotot !

Preston, rakós bot
Persze egy használtat, de nekem ez tökéletesen megfelelt. 11 méteres Preston bot, a Walterlandban 20 perc alatt begumizták és ott állt előttem egy 11 méteres bot, egy keszeges topszettel, egy pontyos topszettel és egy kupakos topszettel.

Királllllyyyssssááággg !

Apa pontya
Az óriás, rekord keszegem
Szép napnak ígérkezett a mai. Ádám, Piliscsévre ment, kirándulni, így mi Apával elmehettünk pecázni. Apa sokat érdeklődött egy jó tó után, és meg is találta, Dunavarsányban. Előtte bementünk a WalterLandba görgőért, mert én ki akartam próbálni a rakósbotot. Mikor minden megvolt, már indulhattunk is.
11 méteres rakó
Kis kárász
Apa amurja
Kis keszeg
Apa szép keszege
C&R
Mikor megláttam a szép, rendezett tavat, tudtam lesz itt hal. Kiváltottuk a jegyet, és mondták, hogy mivel Én versenyhorgász vagyok, így bemehetünk a tó másik oldalára, becuccolni - ez nagyon normális hozzáállás volt - egyre jobban tetszett a tó. Kinéztünk magunknak egy szimpatikus helyet, és letelepedtünk. Én szereltem a: ládát, a rakósbotot, és a szereléket. Apa gyorsan összerakta a matchbotot, és be is vetette. Mikorra már én is kész lettem, gyorsan megakasztott egy pontyot. Rövid fárasztás után meg is szákoltuk. Fotózás után, vissza engedtük a tóba. Az Én botom is már a vízbe volt, erre Apa megint megakaszt egy halat. Egy kis amur. Sok kirohanás után, ez a hal is partra került. Szintén fotózás, gyors visszaengedés. ..és én még mindig nem fogtam semmit. Már a 11 méteres rakót kisebbre vettem, így is csak a botot fogtam. Egy kis szél is fújt, ez nem nagyon könnyítette meg a horgászást. Apa megfogta harmadik halát, egy dévérkeszeget, nem is kicsit. Na ezzel megdöntötte a család keszeg rekordját. Éreztem, most már én jövök, nekem is kellett fognom halat, és jött is. Egy kis keszeg. Első rakósbottal fogott halam. Azért nem volt élvezetes, pontyosra állított topszettel, de akkor is jött a hal. Utána egy kis kárász. Nagy csönd jó ideig, Apának, meg nekem se semmi. Mellettünk fogtak egy szép pontyot. Már annyira nem volt kapás, hogy fogtuk és csontit kezdtük lődözni az úszómra. Ez aztán gyors eredményt hozott. Eltűnik az úszó, és a gumi kezdett kimenni a bot végéből. Mondom magamba, végre egy ponty. Szépen küzdött a hal. Annyira jó volt, a zsírúj bottal, alig tapasztalattal, hogy, hogyan is kéne használni a rakósbotot, de végül csak sikerült kifognom a rejtélyes halat. Azt ne nézzétek, hogy hogyan rövidítem a botot, mert az nagyon gáz :) De lesz majd jobb is. Mikor szákba került vettem észre, hogy egy HATALMAS dévérkeszeg. Ezzel saját, és a család rekordját, azonnal megdöntöttem. Kb.1.90 kg volt. Gyönyörű hal volt, a nap fénypontja.
A koronaékszer




Ezután nem jött hal, és Ádámért is menni kellett, így elkezdtünk pakolni. A halőrháznál mondta Apa, ide máskor is jövünk. Szép környezet, szuper hozzáállás a háziak részéről, sokféle hal - és még tokot nem is fogtunk. Az egészbe az a jó, hogy kb. 10 méterre kell horgászni a parttól. Még egyszer mondom, ez egy nagyon jó tó :) Az már csak hab a tortán, hogy 15-20 percnyire van tőlünk. Csak ajánlani tudom mindenkinek, Aranypikkely-horgásztó.

2014.04.27.

Friss hír: jövő hétre beesett még egy horgászverseny, Viktor szólt, hogy Salgótarján mellett a víztározón gyerek verseny lesz. Viktor a lányával, Kamillával jön, Én és Ádám Apával megyünk. Jó buli lesz, még akkor is ha eső lesz :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése