PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2014. május 7., szerda

Ismét Komra-völgy, ismét gyakorlás

Az úszóm bírta a kis esőt
"Leendő" horgászhelyünk
Így nézett ki a horgászhelyem
11 méteres rakós
Szombat reggel 7 óra előtt jött Viktor. Gyorsan bepakoltunk a kocsiba, és még elmentünk hozzájuk, hogy onnan a Viktor cuccát is elhozzuk. Nem akartunk sok cuccot vinni, mivel most tovább akarunk menni azon a helyen ahol legelsőnek horgásztunk. Mikor kiértünk, Viktor össze szerelte a "taligáját" én meg felkaptam a botzsákomat, meg a ládámat a vállamra. Mondta, hogy a gát 300 m, és kb. ahova még megyünk az 800 m. Összegezve 1100 m, több mint 1 km-t gyalogoltunk. A "kis" séta után elértük azt a helyet, ahol ketten egymás mellett elfértünk. Viktor olyat mondott amit egész életre megjegyzek: "Ezután az 1 km-es séta után, nekünk azt merik mondani, hogy a horgászás nem sport, az h***e". És Én ezzel nagyon is egyetértek. Már bocsánat azoknak akik nem horgásznak és ezt gondolják. Itt is rakósra készültünk. Viktor beetetett, és Én összeszereltem a botom. Tartaléknak még a match botot is oda készítettem magamnak. Alig tettem be a csalit, egyszer csak elhúzta valami az úszót. Egy süllő volt, de igen kicsi. Viktor elég mérges volt, mert betiltották a pergetést a süllő miatt, de tapogatni lehet. Erre mondta, hogy az a pergetés egyik fajtája, de mivel nem lehet pergetni, azaz süllőt fogni pergetve, így ez nem tetszett neki. De Én nem pergetve, hanem rakózva fogtam meg, és erre mondta, ennyi erővel a matchezést is be kell tiltani. Viktor a match botot vetette be, de abba is csak beleúszás volt, egy szem kapás nem volt. Az idő nagy szerepet játszott ebben, mivel a halak megérezték a légnyomás változást, azaz azt, hogy jön az eső. Az elején kezdett cseperegni, szemerkélni akkor is volt nálunk ernyő, és én használtam is. Nekem még két durbincs jött. az egész peca alatt semmi. De ez arra is jó volt, mikor csütörtökön majd leszakadt a karom, mikor be kellett tolni a botot, mostanra már eléggé megszoktam a súlyát, így könnyen ment a be-kihúzás. De mivel nem volt akkora halbőség elkezdtünk összepakolni. Ez a nap se volt nagy pecanap, de ezt az időjárás is "megmondta". Ez is jó edzés volt. Következőre már Maconkán leszünk újra együtt, a 2. fordulón.
Itt már látszik, hogy előbújt a nap
A gát és a háttérben ahol gyalogoltunk
Még valami. Mikor hazaértünk, mondja Papa Milán, te benne voltál a tvbe, azaz az interjúd. Mondom mivan?!, pont lemaradtam róla. Aztán megkérdeztem, hogy melyik műsoron és képzeljétek a Pecatúrán adták le. Nagyon király. Azonnal ültem a gép elé és kerestem, hátha felrakták a YouTube-ra. ÉÉÉS felrakták. Gyorsan megnéztem és ott voltam. Huuu ez nagyon jó. Meg még az is, hogy Dédi látta meg, hogy benne vagyok a tvben, Ádámmal együtt !!

https://www.youtube.com/watch?v=2TcAFS_LD4o :itt a videó! 9.00-tól a versenyösszefoglaló, az Én interjúm 10.35-től. Juhééééé !


2014.05.03.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése