PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2014. április 13., vasárnap

Komra-völgy, tavasszal

Viktor meghívására ismét ellátogattunk Mihálygergére.

A terv az volt, hogy gyakoroljuk a match botos horgászatot, a közeledő Maconkai verseny előtt.

Nem keltünk túl korán, de még így is sikerült Viktor előtt kiérnünk a tóra. Mire Ő odaért, már állt a láda és Apa már a feedert próbálgatta.

Viktor irányításával elhelyezkedtünk, keszeges - pontyos pecára készültünk. A szerelékek elkészítése következett, etetőanyag bekeverése mellett. Sokféle szereléket, súlyozást mutatott, gyakoroltuk a kötésmódokat is.
Közben Apa megfogta az első keszegét . .

Viktor is csatlakozott hozzá a fogásával, majd Én is. Lassan kezdett a szél feltámadni, egyre nehezebb volt az úszót egy helyben tartani. Apa feeder mellett egy pickerrel szépen szedegette a keszegeket, na azt el si kértem gyorsan Tőle :)
Kapott cserébe tőlem egy match botot - amivel Ő se igazán tudott mit kezdeni.

Viktor is átváltott feederre, nálam a picker döcögve, de működött.
A tervezett pontyozásból nem sok lett, de Viktor esküszik, hogy a tó tele van pontyokkal - egyszer reméljük mi is megláthatjuk azokat a híres pontyokat !

Viszont Én így is nagyon élveztem a pecát, főleg mikor ezt a szépséget megfogtam !
2014.04.05.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése