2014. április 9., szerda

Az idei első látogatás Maconkán

Eljött ez a pillanat is, 2014, újra Maconka.

Igazán a terv az volt, hogy kiváltsuk az éves engedélyt és pecázzunk egy kicsit . . .kicsit, mert komoly vihar készülődött a nap második felére . .hogy ebből mi lett arról majd később.

Nem keltünk túl korán, Apa, Ádám és én, de 8ra azért a tavon voltunk már.

Röpke 40 perc után sikerült kiváltanunk az új területi jegyeinket. Az első meglepetés ekkor jött:
gyerek nem horgászhat, csak úszós felszereléssel !  na ez klassz, egész télen úgy készültem, hogy idén már engedik a fenekező módszert, feedert vagy valamit. Ha ez igaz, akkor idén se sűrűn jövök ide pecázni, max a versenyekre :(

A másik meglepi Apát érte, neki is ki kellett váltani egy napijegyet. Azt tudtuk, hogy csak olyan kísérő lehet velünk, akinek van horgászengedélye, de a jelek szerint neki is kell jegyet váltania.

Becuccoltunk, a gátra mentünk, annak is végére.Összeszereltem a a macthbotot és a feedert Apának. Na ekkor már jól fújt a "délutáni szél"

Kínkeserves volt a rövidre szabott peca, de Apa így is fogott egy keszeget.

Amikor a szél már a botot a vízbe akarta fújni, akkor bemutattunk egy villám pakolást és távoztunk.
Remélem április 12.-én a versenyen más körülmények lesznek, mert ott már szeretnék halat fogni - jó sokat