PM's fishing adventures

PM's fishing adventures

2013. szeptember 1., vasárnap

Újra a Vízválasztón - gyakorlás, úszózásra

Pénteken a verseny előtt lementünk Papával a Vízválasztóra, ahol a múltkor voltunk Szilveszterrel. Akkora nagy nád volt, hogy eltűnt a korábbi pecahelyünk. Kerestünk másik helyet, ahol kényelmesen elfértem.
Próbáltam az elején feederezni, de aztán úszóra váltottam.
3 csontival próbálkoztam, szinte azonnal jöttek a kapások, főleg feltoló kapások. Dévérkeszeg volt a horgomon, és sorban érkeztek a halacskák. A méretük egyre nőtt.
Papával megegyeztünk, hogy 10 dévérig pecázok, de már nyolcnál csepergett az eső . .
Azért csak kitartottunk, 10-nél aztán távoztunk.

A legfontosabb, hogy a csúzlizást tudtam gyakorolni, kővel és etetőanyaggal.
Jó kis peca volt, már előre izgulok a holnapi nap miatt.

2013.08.30.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése